پوگبا به یوونتوس باز می گردد؟

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به احتمال بازگشتش به جمع راه‌راه‌پوشان تورین واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزار ایسکانیوز؛ پل پوگبا که در برتری 3 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین هم یک بار تیر دروازه شیاطین سرخ را از روی یک ضربه ایستگاهی به لرزه درآورد، پس از این بازی در مواجهه با پرسش خبرنگاران درباره احتمال بازگشتش به یوونتوس گفت: من همیشه با هم‌تیمی‌های سابقم در یوونتوس در تماس هستم و با آنها صحبت می‌کنم، از جمله خوان کوادرادو، پائولو دیبالا و ... . حالا من بازیکن منچستریونایتد هستم و هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و بعد از آن خواهیم دید که چه می‌شود. می‌خواهم فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم و بعد ببینیم چه می‌شود.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد، در ادامه در پاسخ به این پرسش که «آیا هر باری که به تورین می‌آیی حس خوبی داری؟»، اظهار داشت: بله، البته که همینطور است.

باشگاه منچستریونایتد اما سخت به دنبال تمدید قرارداد پوگباست، بازیکنی که این فصل را درخشان آغاز کرده و در هشت بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته، هفت پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. نشریه انگلیسی «اکسپرس» پیش از این خبر داده بود، منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی با دستمزد 400 هزار پوند در هفته به این هافبک فرانسوی می‌کند که اگر مورد موافقت پوگبا قرار بگیرد، او به صدر لیست بازیکنانی خواهد رفت که بیشترین دستمزد دریافتی را در لیگ برتر دارند.

در سوی دیگر گفته می‌شود مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا در تلاش است تا این هافبک فرانسوی را راهی رئال مادرید کند، هرچند در گذشته احتمال بازگشت این بازیکن 28 ساله به جمع یوونتوسی‌ها را هم رد نکرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =