باب مذاکره برجامی با طرف‌های غربی باز است

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که منطق پیروی و ادلّه خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند.

فریدون عباسی نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و 1+4 گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره باب مذاکره با طرف‌های غربی در چارچوب منطق و اقتدار را باز گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه "در مذاکرات باید مواردی را به‌عنوان اهرم قدرت در دست داشته باشیم"، ادامه داد: متأسفانه دولت گذشته سایه جنگی در کشور ایجاد کرد و در جنگ واقع‌نشده شکست خورد و در پی آن معاهده خلع‌سلاح امضا کرد و دست کشور را از همه جهات بست اما در دولت جدید انسجام و مدیریت مناسبی برای به سرانجام رساندن مذاکرات با طرف‌های غربی وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره درخواست طرف‌های غربی برای بازگشت ایران به میز مذاکره، ابراز کرد: طرف‌های غربی مدام اعلام می‌کنند برای انجام مذاکرات زمان ایران کم است، آنها باید اعلام کنند چرا این زمان کم است و زمانی که آنها در نظر می‌گیرند چه‌میزان است و می‌خواهند چه اقدامی برای رسیدن به توافق انجام دهند.

نماینده کازرون در مجلس با اینکه  ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که منطق پیروی و ادلّه خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند، اظهار داشت: ایران در شرایطی که در قدرت باشد مذاکره می‌کند که امروز کفه قدرت در مذاکرات به‌سمت ایران سنگینی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =