افزایش ۲۴ درصدی آمار دانش آموزان مدارس سمای خراسان رضوی

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان رضوی از افزایش ۲۴ درصدی آمار دانش آموزان مدارس سما این استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای ایسکانیوز، جعفر کبیری در نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۶ مدرسه سما در سطح استان دایر است، گفت: از این تعداد در سه سال گذشته ۸ مدرسه زیان‌ده بودند که ۶ مدرسه از زیان دهی خارج شده‌اند.

 وی از افزایش ۲۴ درصدی آمار دانش آموزان مدارس سما این استان نسبت به سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: علی رغم  موضوع کرونا، اقبال مردم به مدارس غیرانتفاعی سما به خاطر آموزش‌های خوب مجازی بیشتر شده است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان رضوی با اشاره به مدارس عالی مهارتی، از نبود مدرسه مهارتی خوب در سطح واحدهای دانشگاهی استان خراسان رضوی انتقاد کرد و گفت: به جز مدارس عالی مهارتی، بازار سرمایه و میراث اسلامی در مشهد و مدرسه عالی مهارتی هوانوردی و پرواز کاشمر، مدرسه دیگری شکل نگرفته است. لذا از روسای واحدها و مراکز استان درخواست می شود، بحث راه اندازی مدارس عالی مهارتی را جدی بگیرند.

گفتنی است نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و روسای واحدها و مراکز استان، در مرکز رفاهی و فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114213

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =