معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از وزارت علوم، با حکم محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ علی خطیبی به عنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع منصوب شد.

در متن حکم انتصاب  خطیبی به این شرح است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، پرهیز از تجمل‌گرایی با رویکرد فساد ستیزی و عدالت محوری، تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

در ادامه این متن آمده است: رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت مردمی در جذب و مصرف بهینه منابع مورد نیاز و تأمین معیشت و رفاه خدمتگزارن نظام آموزش عالی کشور نقشی مؤثر ایفا کنید. توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

خطیبی پیش از این مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی، مدیرکل فناوری اطلاعات و عضویت شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را عهده دار بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های نظرپورمعاون سابق اداری مالی و مدیریت منابع در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =