راه‌اندازی کارگاه تخصصی ساخت قطعات صنعتی در واحد خمینی شهر

کارگاه مرکزی تخصصی ساخت قطعات صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، علی حیدری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، گفت: هدف از ایجاد کارگاه مرکزی خدماتی، تولیدی، تحقیقاتی ماشینکاری قطعات صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ارائه خدمات شایسته به صنایع بزرگ و بنام همجوار، شرکت ها، سازمان ها و دانشجویان در سطح استان است.

وی افزود: در حال حاضر این مجموعه در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع به ارائه خدمات می پردازد که در صورت نیاز امکان توسعه تا ۲۸۰۰ متر مربع نیز در آن وجود دارد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر خاطر نشان کرد: از شرکت های موضوعی دانش بنیان در این زمینه می‌توان به شرکت های تأمین کننده قطعات یدکی برای نیروگاه‌، ذوب آهن، مجتمع فولاد و صنایع بزرگ و کوچک اطراف اشاره کرد.

وی ادامه داد: تمام خدمات آزمایشگاهی، آموزشی، مشاوره‌ای، تحقیقاتی و خدماتی براساس تعرفه های موجود و در صورت لزوم با توافق مشتریان قابل انجام بوده و با هماهنگی امور مالی دانشگاه خواهد بود.

استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر افزود: نظر به استقرار دستگاه دینامومتر با توانایی تحلیل ماشین کاری در رنج نیروهای سنگین امکان انجام فرایند مهندسی معکوس برای بسیاری از قطعات صنعتی پیچیده پیشرفته در این مجموعه میسر است که با توجه به تحریم ها و نیاز صنعت فعالیت در این زمینه از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =