آزمون میان‌دوره داروسازی مشابه سایر آزمون‌های جامع علوم پزشکی برگزار شود

شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه‌ای به دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی، خواستار برگزاری آزمون میان دوره داروسازی مشابه آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه‌ای به دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی، خواستار برگزاری آزمون میان دوره داروسازی مشابه آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شد.

در ابتدای این نامه خطاب دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی آمده است: دانشجویانی که در آزمون های جامع ۱۸۰ واحدی شهریورماه ۱۴۰۰ بنا به دلایلی ثبت نام، شرکت یا حتی موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اند برای جلوگیری از تاخیر در زمان فارغ‌التحصیلی متقاضی برگزاری آزمون میان دوره برای این آزمون هستند.

در ادامه این نامه آمده است: خواهشمند است با توجه به حفظ آمادگی مطالعاتی داوطلبان برای آموزش میان دوره، کاهش استرس و رفع مشکلات عدیده این دانشجویان، موافقت خود را مبنی بر برگزاری آزمون میان‌دوره در آبان ماه در کنار آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و همچنین همکاری که دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مبنی بر انتخاب واحد و ادامه تحصیل دانشجویان از ابتدای آذرماه، اقدامات لازم را برای مساعدت در این امر مبذول کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =