مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۸مهرماه

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در روز یکشنبه (۱۸مهرماه) را در ادامه می‌خوانید:

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اعضای هیئت علمی این دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اعضای هیئت علمی این دانشگاه دیدار کرد. محسن مرادی در این جلسه بر ارتباط دانشگاه با صنعت در جهت درآمدزایی غیرشهریه دانشگاه تاکید کرد و افزود: انتظار این است که در فراز و فرود دانشگاه، کمک دانشگاه باشیم و برای بهتر شدن شرایط خودمان و دانشگاه دغدغه داشته باشیم.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۸مهرماه

برگزاری چهارمین نشست مدیران مراکز رشد منطقه۲ دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یزد

چهارمین نشست حضوری و برخط مجازی مدیران مرکز رشد منطقه  دو دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد یزد برگزار شد که در این نشست، قباد بهزادی‌پور، مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همراه با تعدادی از نمایندگان مراکز رشد منطقه ۲ دانشگاه  شامل استانهای اراک، اصفهان و یزد که در سالن شهید سلیمانی حوزه ریاست واحد یزد به صورت حضوری و برخط مجازی برگزار شد، عنوان کرد: این نشست با ۲ رویکرد نگاه به فعالیت های شاخصی که در سازمان مرکزی در این راستا صورت گرفته شده و پیرامون شاخص‌های ارزیابی است که انتظار می‌رود مدیران مراکز رشد این برنامه‌ها را پیاده سازی کنند تا به اهداف نهایی معاونت تحقیقات فناوری برسیم.

مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: شاخص‌های ارزیابی در این مقوله از ۲۴ مورد به ۳۸مورد شاخص با رصد و بررسی لازم افزایش داده شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد استان یزد ابراز امیدواری کرد که نقطه آغاز تحول در دوران جدید دانشگاه با رویکرد مسئولان جهادی دانشگاه در حوزه فناوری بیش از گذشته نمود داشته باشد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۸مهرماه

انتهای پیام/

کد خبر: 1114324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =