مخبر:  دستور کار دولت احیای جهاد سازندگی است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم به همین منظور در دستور کار دولت و رییس جمهور قرار گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در دیدار با  پیشکسوتان جهاد سازندگی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن دستور رییس جمهور مبنی بر احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم انقلاب، گفت: افرادی که در این حوزه دغدغه دارند، خلاهای موجود در عرصه خدمت رسانی به محرومان و فعالیت‌های جهادی را شناسایی و به دولت ارایه کنند.

مخبر افزود: مسلم است که کشور برای پیشرفت و آبادانی به رغم تمام خدمات گسترده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، امروز هم نیازمند عزم ملی و جهادی در خدمت رسانی و رفع مشکلات است و احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم به همین منظور در دستور کار دولت و رییس جمهور قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: هم اکنون و با روی کار آمدن دولت سیزدهم فضا و شوق بسیار خوبی برای به میدان آمدن جوانان عزیز برای حضور در عرصه های خدمت رسانی به نقاط کمتر برخوردار و کمک به دولت ایجاد شده است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و زمینه را برای حضور جوانان در میدان خدمت رسانی به ویژه در قالب گروه های جهادی مهیا نمود.

معاون اول رییس جمهور یادآور شد: همان روحیه ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که با انفاس قدسی حضرت امام(ره) در قالب جهاد سازندگی متبلور شد و خدمات گسترده ای را در محرومترین نقاط کشور رقم زد، می تواند امروز هم حلال مشکلات کشور به ویژه در عرصه های اقتصادی روستاییان و عشایر کشور باشد.

در این دیدار که جمعی از اعضای شورای مرکزی کانون جهادگران، سنگرسازان بی سنگر و کانون بازنشستگان جهاد حضور داشتند، پیشکسوتان و موسسان جهاد سازندگی با استقبال از دغدغه آیت الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر احیای جهاد سازندگی تاکید کردندکه عنایت ویژه مقام معظم رهبری در احیای مجدد و قرار گرفتن جهاد سازندگی گام دوم در بستری مناسب از نظر حقوقی با مشارکت همه نهادهای انقلابی و گروه های مردمی می تواند بار دیگر شمیم خدمت رسانی در مناطق محروم را به جان مردم بنشاند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1114386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =