ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان درمسابقات کاراته انتخابی استان همدان شرکت کردند

مسابقات کاراته انتخابی استان همدان با حضور ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات کاراته انتخابی استان همدان به مناسبت گرامیداشت شهدای مریانج در بخش بانوان با حضور ۸۵ شرکت کننده و آقایان با حضور ۶۰ شرکت کننده از ۹ شهرستان‌ به علاوه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در رده سنی جوانان و امید برگزار شد.

در این مسابقات در بخش بانوان، تیم کبودراهنگ توانست با کسب ۶ طلا ۳ نقره و ۴ برنز با مربیگری خانم ترکمان مقام اول را از آن خود کند و تیم‌های همدان و مریانج به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند. در بخش آقایان هم تیم‌های کبودراهنگ همدان و اسداباد به ترتیب عناوین اول دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات معرفی و به اردوی استانی مسابقات انتخابی تیم ملی راه می‌یابد و در نهایت از هر وزن یک نفر به مسابقات انتخابی تیم ملی که در تاریخ ۱۸ الی ۲۳ مهر ماه به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است اعزام شده‌اند، افراد برگزیده از کل کشور به مسابقات آسیایی قزاقستان راه می‌یابند.

در این مسابقه حضور پررنگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان قابل مشاهده است که توانستند در رده سنی جوانان مقام کسب کنند. لازم به ذکر است که این مسابقات با حضور و نظارت حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و کادرفنی هیئت کاراته استان همدان برگزار شده است.

گفتنی  است که وفایی رئیس جدید هیئت کاراته استان، ضمن اعلام حمایت از ورزشکاران ،خواستار افزایش تلاش آن‌ها شد. همچنین با شکست نا امید نشوند تا شاهد آینده درخشان‌تری از کاراته استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =