آخرین مهلت دفاع از پایان‌نامه دانشجویان علم و صنعت اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت شرایط و آخرین مهلت تمدید دفاع از پایان نامه دانشجویان علم و صنعت را اعلام کرد.

ابوالفضل واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز درباره مهلت دانشگاه علم و صنعت درباره تمدید تاریخ دفاع دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اظهار کرد: به دلیل تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی، مهلت دفاع پایان‌نامه دانشجویان دانشگاه تا ۳۱ آبان ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: بسیاری از دانشجویان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی و پایان نامه خود به آزمایشگاه یا سایر زیرساخت‌های پژوهشی نیاز داشتند که ضرورت داشت در  دانشگاه حاضر حاضر باشند. این دانشجویان به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها نتوانستند در دانشگاه حضور پیدا کنند، این دانشجویان باید درخواست خود را مبنی بر تمدید مهلت مجدد برای دفاع از پایان نامه را ثبت کنند، در نهایت کمیته منتخب دانشکده درباره تایید یا رد درخواست دانشجویان متقاضی تصمیم گیری خواهد کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه دانشجویانی که برای انجام پایان نامه نیاز به حضور در دانشگاه داشتند جزو  موارد خاص محسوب می‌شوند، مطرح کرد:  کمیسیون موارد خاص اختیار لازم را برای تصمیم‌گیری به کمیته منتخب تحصیلات تکمیلی دانشگاه داده است. این کمیته درخواست دانشجویان و مستندات آنها را بررسی و مهلت مجدد برای دفاع در نظر می‌گیرد. البته این برای عموم دانشجویان نبوده و تنها موارد خاص را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علم و صنعت مانند بیشتر دانشگاه‌ها در ایام افزایش مبتلایان به کووید-۱۹ تعطیل بود، گفت: دانشگاه علم و صنعت برای اینکه دانشجویان متحمل آسیب نشوند،  همکاری لازم در راستای مهلت‌های مکرر برای دفاع این دانشجویان در نظر گرفته است.

واحدی ادامه داد: مهلت دفاع دانشجویان در دورانی که به علت کرونا برخی از شهرها یا استان‌ها قرنطینه یا تعطیل بودند نیز کاهش یافته است. به عنوان مثال دانشجویان باید تا ۳۱ شهریورماه دفاع می‌کردند؛ اما مهلت دفاع آنان تا ۳۰ آبانماه تمدید شده است، البته این شرایط شامل حال تمامی دانشجویان نخواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که قصد دارند در پنج ترم تحصیلات خود را به اتمام برسانند، تا پایان بهمن ماه فرصت داشتند از پایان‌نامه خود دفاع کنند. مهلت دفاع این دانشجویان تا ۱۵ فروردین ماه نیز تمدید شده است.                          

انتهای پیام/

کد خبر: 1114481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =