دانشگاه‌ها برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان اولویت‌بندی کنند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ایم تا بتوانند برای ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها و آغاز کلاس‌های حضوری اولویت‌بندی کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به همه آنچه که شاهد هستیم در سال تحصیلی جدید آنچه که انتظارات علمی دانشجویان است، محقق می‌شود.

وزیر علوم درباره از سرگیری آموزش حضوری تصریح کرد: بخشی از آموزش حضوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود داشت، اما برای ما در رابطه با دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد و کارشناسی یک اصل  یعنی سلامت دانشجویان را ملاک قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: دیروز جلسه‌ای با روسای دانشگاه‌ها داشتیم که در این باره برنامه‌ریزی شد تا دانشجویان با اولویت‌بندی در کلاس‌ها حاظر شوند و ما بتوانیم در دانشگاه‌ها در خدمت دانشجویان باشیم.

زلفی‌گل تاکید کرد: معاونان آموزشی دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی مستقل خواهند داشت تا دانشجویان کارشناسی ارشد به آن دلیل که تعداد واحدهای کمتری نسبت به دانشجویان کارشناسی دارند تعداد کلاس‌های بیشتری را برگزار کنند تا کمبود فشرده‌شدن جبران شوند.

وی درباره تاخیر برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: یکی از دلایل تاخیر در برگزاری این مراسم مشغله‌های رئیس جمهور بود. البته ما آغاز سال تحصیلی را در دانشگاه شریف برنامه ریزی و آغاز کردیم.  

وزیر علومم درباره آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد از ۱۵ مهر ماه اظهار کرد: ما به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ایم تا بتوانند برای ورود دانشجویان اولویت‌بندی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =