تحقق دانشگاه کارآفرین با جهاد علمی و رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی

سرپرست دانشگاه تهران گفت: در این دانشگاه چشم‌انداز جدیدی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی ترسیم شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد مقیمی  سرپرست دانشگاه تهران در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان و مدیران وزارتخانه‌های علوم و بهداشت برگزار شد، گفت: در دوره جدید مدیریت مبتنی بر مفروضات گام دوم انقلاب اسلامی چشم‌اندازی را ترسیم کردیم، جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

مقیمی اظهار کرد: برای اینکه خروجی‌های کارآفرین داشته باشیم در ابتدا باید کلیه فرآیندهای آموزشی، اداری، پژوهشی و فعالیت‌های معطوف به کارآفرینی را بازنگری کنیم و مرحله جذب اعضای هیئت علمی و حتی کارکنان را به خوبی پشت سر گذاریم لذا در حال تشکیل برای ایجاد کارگروهی بدین منظور هستیم.

سرپرست دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه باید درخدمت جامعه باشد، گفت: بایددانشگاه برای پاسخگویی به نیازها مسئولیت‌پذیری اجتماعی داشته باشد و هیئت‌های علمی مسائل و مشکلات را رصد کرده و برای آن‌ها چاره‌اندیشی کنند.

وی ادامه داد: مسائل آب، کشاورزی، مشکلات زیست‌محیطی، چابک‌سازی دولت، تامین منابع مالی دولت، نظام مالیاتی  به عزم ملی نیاز دارد و دانشگاه تهران برای پاسخگویی به این ابرچالش‌ها آمادگی کامل دارد. در حقیقت دانشگاهیان آمادگی دارند که با سبک مدیریت جهادی فعلی، برای تحقق اهداف گام بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =