امضای تفاهم‌نامه همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس 

جلسه هم‌اندیشی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه هم‌اندیشی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد.

در ابتدای جلسه عسکری غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق طی یک سال اخیر ارائه و در راستای ارائه خدمات صندوق به اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و مباحث مربوط به هم‌افزایی فی‌مابین در جهت حمایت از پژوهشگران و نخبگان، تبادل‌نظر شد.

در ادامه رئیس و مدیران واحد پردیس ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای واحد به تشریح خلاءهای موجود در اکوسیستم پژوهش و فناوری پرداختند.

همچنین برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان و همچنین مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز واحد پردیس، صندوق پژوهش و فناوری اقداماتی را در دستور کار قرار خواهد داد.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف امضا و تبادل شد. در این تفاهم‌نامه مقرر شد، واحد پردیس به منظور شرکت در مناقصات و دریافت ضمانت‌نامه پروژه‌های برون‌دانشگاه اعضای هیئت علمی خود از ظرفیت خدمات صندوق بهره‌مند شود.

در این جلسه عباسپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، سولماز قیصری معاون پژوهشی، محمد زرشکی معاون دانشجویی فرهنگی، حمید سامانی مدیر پژوهشی و مهندس شفیع‌زاده مدیر امور مالی واحد؛ عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری و حامد حاجی‌پور مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1114520

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =