رزمایش اضطراری صهیونیست‌ها در جنوب فلسطین

منابع خبری صهیونیستی گزارش داده‌اند این رژیم قصد دارد روز سه‌شنبه اقدام به برگزاری رزمایشی در جنوب فلسطین اشغالی بکند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، منابع خبری صهیونیستی غروب دوشنبه به وقت تهران گزارش دادند این رژیم قصد برگزاری رزمایشی را در جنوب فلسطین اشغالی دارد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وزارت جنگ این رژیم اعلام کرده که فردا سه شنبه رزمایش اضطراری را در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی برگزار خواهد کرد.

قرار است در این رزمایش با پخش آژیر مربوط به حملات محتمل راکتی، ساکنان منطقه با یافتن پناه‌گاه‌های اضطراری مخفی شوند. وزارت جنگ رژیم اسرائیل به جزئیات بیشتری از این رزمایش هیچ اشاره‌ای نکرده است.

یوسی هلیوی» پژوهشگر و مورخ صهیونیست  به تازگی در یادداشتی در روزنامه «معاریو» نوشت، معادله پیشین که می‌گفت جنگ‌های رژیم اسرائیل در «میدان‌های دشمنان» رخ می‌دهد، تغییر کرده و بر اساس گزارش‌های امنیتی، جنگ بعدی در قلب این رژیم رخ خواهد داد.

هلیوی افزود، بیشتر برآوردهای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که جنگ نابودکننده فراگیر از «گوش دان» تا ایلات درخواهد گرفت و تمام مناطق رژیم اسرائیل روزنامه تحت شلیک هزاران موشک قرار می‌گیرد و علاوه بر آن حملات زمینی نیز به شهرک‌های صهیونیستی مرزی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه نوشت، برآوردهای امنیتی می‌گویند ۲۵۰ هزار موشک از انواع مختلف به فرماندهی ایران و گروه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته‌اند. روزانه ۳۰۰۰ موشک به شهرها، شهرک‌ها، فرودگاه‌های نظامی، بندرها، مسیرها، سامانه‌های کنترل از راه دور، پایگاه‌های ارتش وانبارهای سلاح ارتش شلیک خواهد شد.

هلیوی تأکید کرد، این جنگ فراگیر حتمی است اما زمان آن مشخص نیست و صراحتا باید گفت، این جنگ منجر به نابودی «دولت اسرائیل» خواهد شد مانند همان تخریب‌هایی که در یک دهه اخیر در عراق، سوریه، لبنان، لیبی و یمن رخ داد.

چندی پیش شبکه‌ای لبنانی گزارش کرد، برآوردها در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که حزب‌الله در لحظه می‌تواند به سوی فلسطین اشغالی موشک شلیک کند و اکنون ۱۴۰ هزار موشک در اختیار دارد و این امکان را دارد که در یک روز جنگی حدود ۳۰۰۰ موشک به سوی سرزمین‌هاش اشغالی شلیک کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1114566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =