آمریکا: تعهد ما به امنیت اسرائیل، ناگسستنی است

«کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا بعد از دیدار با «یائیر لاپید» وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی رژیم صهیونیستی، تعهد واشنگتن به این رژیم را «ناگسستنی» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، نفر دوم دولت آمریکا با همتای خود در کابینه رژیم صهیونیستی در کاخ سفید دیدار و درباره روابط دو جانبه و دیگر موضوعات رایزنی کرد.

یائیر لاپید» وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی رژیم صهیونیستی که برای دیدار با مقام‌های دولت آمریکا به واشنگتن رفته است، با کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد.

کامالا هریس که نفر دولت دولت جو بایدن است، بعد از این دیدار در صفحه توییتر خود درباره ملاقات با لاپید پیامی نوشت.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «تعهد ما به اسرائیل و امنیتش، ناگسستنی است. روابط آمریکا و اسرائیل قوی‌تر از هر زمان دیگری است».

نفر دوم دولت بایدن با اشاره به دیدار با نفر دوم کابینه کنونی رژیم صهیونیستی افزود: «من با یائیر لاپید برای صحبت درباره طیف وسیعی از موضوعات شامل اهمیت پیشبرد صلح، امنیت و رفاه برای فلسطینیان و اسرائیلی‌ها دیدار کردم».

یائیر لاپید در پاسخ توییتری به این توییت معاون رئیس‌جمهور آمریکا پاسخ داد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جواب نوشت: « کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده! از شما تشکر می‌کنم. روابط بین دو کشور ما، ناگسستنی است و ما برای تقویت و تعمیق بیشتر آن همکاری خواهیم کرد. من بی صبرانه منتظر دیدار بعدی‌مان هستم».

دیدار لاپید و هریس در شرایطی انجام شده که پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند، او به منظور رایزنی علیه ایران با مقام‌های واشنگتن دیدار می‌کند.

سفر نفر دوم کابینه رژیم اشغالگر قدس به واشنگتن  در شرایطی انجام شده که روز سه شنبه (دیروز) نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران لفاظی کرد.

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا در سخنرانی روز گذشته خود از «قدرت‌های جهانی» خواست به دلیل نقض تعهدات هسته‌ای ایران، این کشور را به شورای امنیت سازمان ملل ببرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1114765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =