پشت پرده موج تخریبی علیه محسن رضایی

رسانه ها و جریانات معاند خارجی و برخی رسانه های داخلی، با اهداف خاصی مثل ایجاد حاشیه برای دولت و تیم اقتصادی، علیه محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهوری خبرسازی کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، در حالی که محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، در هفته‌های گذشته هیچ گونه موضع‌گیری پیرامون موضوعات مختلف نداشته، در ساعات اخیر خبرسازی‌هایی در برخی رسانه ها و فضای مجازی علیه وی انجام شده است.

در عجیب‌ترین خبرسازی با تیتر «تهدید بی سابقه یهودیان ایران توسط محسن رضایی» آمده است که در آن رضایی در جمعی به نام «هیات ثارالله» تهدید کرده «اگر اسراییل دست از پا خطا کند رفتار نظام با ۱۰ هزار یهودی در ایران متفاوت خواهد بود و آن‌ها را مجازات می‌کند». این خبر جعلی بدون توجه به صحت و سقم آن بلافاصله با استقبال و پوشش گسترده رسانه‌ها و فعالان طرفدار رژیم صهیونسیتی همراه شد.

 پیگیری های خبرنگار ایرنا حکایت از آن دارد که در هفته های اخیر محسن رضایی هیچگونه اظهارنظری در این زمینه نداشته و طبق اعلام دفتر معاون اقتصادی رئیس جمهور، رضایی با مجموعه ای به نام هیات ثارالله تهران نیز ملاقات و دیدار نکرده است.

در یک خبرسازی عجیب دیگر که تکمیل کننده خبر جعلی نخست بوده و توسط رسانه‌های معاند در حال انتشار است به نقل از محسن رضایی گفته شده که «تشدید بحران اقتصادی در بسیاری از مناطق دنیا باعث شده درخواست پناهندگی به ایران به شدت افزایش پیدا کند».

باوجودی که محسن رضایی ضمن تماس با فرمانداران و ائمه جمعه شهرهای اندیکا در خوزستان و کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری، به طور جدی پیگیر رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان این دو شهر بوده، برخی رسانه‌ها هم مدعی شکل گیری موج انتقادات علیه رضایی در میان هم‌تبارانش شدند.

بدون تردید این حجم از خبرسازی و تخریب توسط رسانه ها و جریانات معاند خارجی و برخی رسانه های داخلی، با اهداف خاصی همچون ایجاد حاشیه برای دولت و تیم اقتصادی آن در آغاز فعالیت آن شکل گرفته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1114815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =