مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در پنجشنبه (۲۲مهرماه) را در ادامه می‌خوانید:

نیما بوالحسنی به عنوان دبیر مجمع مطالبه گران استان مرکزی انتخاب شد

مجمع مطالبه‌گری استان مرکزی با حضور دبیر مجمع مطالبه‌گران کشور، نیما بوالحسنی را به دبیری آن مجمع در استان مرکزی برگزید و رسما در این استان آغاز به کار کرد.

طی انتخاباتی نیما بوالحسنی با ۱۳ رای به‌عنوان دبیر این مجمع، حمید کوچکی با ۸ رای بعنوان نایب دبیر برادران و عطیه نجارچی با ۳ رای بعنوان نایب دبیری خواهران این مجمع در استان مرکزی انتخاب شدند.

این مجمع در محل ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مرکزی با حضور صادق احمدی دبیر مجمع مطالبه گران کشور، حجت الاسلام مصطفی فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، ربیع الله قربانی دادستان اراک و جمعی از مطالبه گران استان مرکزی برگزار شد. در پایان این جلسه مطالبه گران استان مرکزی به بیان مطالبات خود از دادستان اراک پرداختند.


تکریم و معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما واحد اهواز

آیین تکریم و معارفه معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما استان خوزستان و واحد اهواز برگزار شد. در این جلسه ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهرداد افشون، انتصاب دلاور اسمعیل وندی به عنوان "تمشیت امور معاونت آموزش های عمومی و مهارتی سما استان خوزستان و واحد اهواز" را تبریک گفت.

براتی عنوان کرد: علم و تعهد دو موهبت الهی هستند و فعالیت در دانشگاه نیز چون در جهت تعالی و رشد علم و دانش است گامی مقدس به شمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در کشور گفت: پرورش نسل آموزش دیده و مهارت محور وظیفه دانشکده مهارت و کارآفرینی و رسالت آن خواهد بود و باید نسلی پرورش داده شود که با الگوی اسلامی بتواند کشور را در جهت رشد و تعالی به پیش برد.

مهرداد افشون مدیرکل حوزه معاونت سازمان سما نیز ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری ها و حمایت های براتی در جهت توسعه مدارس سما خواستار بهبود فعالیت‌های مدارس سما و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی شد و خاطرنشان کرد که در این زمینه لازم است گام های مفیدی برداشته شود.

در ادامه اسمعیل وندی ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بخاطر اعتمادی که در این باره به وی داشتند از زحمات افشون  تشکر کرده و ضمن بیان رسالت جدید دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی در سطح استان خواستار همکاری بیش از پیش دیگر حوزه‌ها جهت تحقق اهداف سازمانی در این راستا شد.

تکریم و معارفه سرپرست واحد رامهرمز

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز برگزارشد. در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین براتی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان وجمعی از اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات ۴ ساله رضا محمد علی نژاد حکم سرپرستی علی رئیس پور به وی ابلاغ شد .

براتی دانشگاه آزاد رامهرمز را یکی از دانشگاههای موفق استان خوزستان نام برد و اعلام کذو که این دانشگاه توانسته در جذب سرمایه های دانشجویی گام موثری بردارد و آرزو کرد که در ادامه مسیر آقای‌رئیس پور همواره با تلاش و همت و همکاری تمام پرسنل و اساتید بتوانند این مسیر را ادامه و موفقیت‌های دیگری را کسب کنند.


معرفی سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حضور حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک ، معاونان و برخی از مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست واحد اراک برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی طی حکمی دکتر ابراهیم گیوکی را به ‌عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاداسلامی اراک منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این جلسه بر تهیه ، تنظیم و نظارت بر بودجه واحدها و مراکز دانشگاهی، پیش بینی درآمدها و برآورد هزینه ها، گسترش واحدهای دانشگاهی براساس ضوابط تشکیلاتی، ارائه تراز نامه سالیانه شامل صورتهای سود و زیان، برآورد نیروی انسانی مورد نیاز واحدها و مراکز دانشگاهی، تهیه به موقع مایحتاج واحد دانشگاهی، انجام امور مربوط به حمل و نقل، خدمات، تدارکات و انبارها، اجرای آیین نامه های اداری و استخدامی، تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم اداری و ابلاغ آنها تأکید کرد.

کلانتری، نظارت بر اعمال دقیق مقررات مالی، مالیاتی و معاملاتی در استان، انجام امور مربوط به اداره بودجه وکنترل هزینه ها در استان، ساماندهی و اجرای فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری دانشگاه در واحدها و مراکز آموزشی استان، بررسی طرح های درآمدزا در حوزه های مختلف واحدها و مراکز آموزشی استان اعم از فرهنگی ، آموزشی ، مهارتی و ... ، ایجاد صندوق های سرمایه گذاری طبق ضوابط دانشگاه، هدایت و ساماندهی فعالیت های واحدها و مراکز آموزشی در حوزه سرمایه گذاری را از مهم‌ترین وظایف سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک برشمرد.


انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد واحد یزد و نیروی انتظامی استان


به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا ، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد و هیئت همراه با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان با مسئولان نظامی و انتظامی استان دیدار و بحث و گفتگو کردند.

گفتنی است در این دیدار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی تبریک گفت و اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد این آمادگی را دارد که با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در زمینه فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و با توجه به نیازهای شهرستان همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.

وی تاکید کرد: در راستای عقد تفاهم نامه رویکرد ما این است که امنیت را تبیین کنیم مطالعه کنیم و الگوی جامعه باشد و کارکرد مدیریتی را به امنیت پایدار می کند

این مقام دانشگاهی استان تصریح کرد: در عرصه های مختلف آموزشی و فرهنگی و اجتماعی و پژوهشی  پیش‌بینی شده در تفاهم نامه با کمک همکاران حل خواهد شد،

وی خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه عملکرد خوب داشته باشد کار پلیس هم کم می‌شود و این رسالت ما را در این عرصه سختر می کند.
در پایان وی اذعان کرد: دانشگاه درباره تدابیر تخصصی نیروی انتظامی نیاز به همفکری کارشناسانه دارد و امیدواریم با این تفاهم نامه ضمن رفع مشکلات دانشگاه، راهکاری برای بسیاری از مشکلات استان و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114947

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =