تجمع عاشقان اهل بیت / ایجاد منطقه ممنوع برای همه پهپادها در آسمان آستان مقدس عسکریین(ع)

در سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع) خیل عظیم دوستداران اهل بیت با حضور در بارگاه این امام همام به سوگ نشسته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از الفرات نیوز، خیل عظیم مشتاقان و دوستداران اهل بیت(ع) با حضور در سامراء در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به عزاداری پرداختند.

استان صلاح الدین عراق همه امکانات بهداشتی و خدماتی و امنیتی خود را برای خدمت به زائران در شهر سامراء در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، به کار بسته است.

«ارشد الغزالی» رئیس بخش سلامت آستان عسکری گفت: استان صلاح الدین آمادگی برای مراسم سالروز شهادت امام حسن(ع) را با همکاری وزارت بهداشت و اداره بهداشت صلاح الدین و استان‌های ذی قار و نجف و نیز داوطلبان در داخل و خارج از کشور و حشد شعبی به عمل آورده است.

وی افزود: علاوه بر استقرار آمبولانس و تیم های پزشکی و تجهیز آنها به اقلام پزشکی و دارویی، تیم هایی در مسیرهای منتهی به بارگاه امامین عسکریین(ع) مستقر شده‌اند.

مسئولان استان صلاح الدین از تامین گاز مایع برای موکب‌ها در راستای خدمات رسانی به زائران هم خبر دادند.

حضور ۷۰۰ موکب در سامراء

همزمان آستان مقدس عسکری از پذیرش بیش از ۷۰۰ موکب خدماتی و عزا در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد و اعلام کرد: موکب‌های خدماتی کار توزیع غذا به زائران و تامین محل استراحت و دیگر امکانات مورد نیاز زائران را برعهده دارند.

از سوی دیگر تیپ رزمی العباس(ع) از ایجاد منطقه پرواز ممنوع برای همه پهپادها در آسمان عتبه مقدس عسکریین(ع) در سامراء خبر داد.

در بیانیه رسمی تیپ رزمی العباس(ع) از نیروهای حشد عتبات، آمده که این نیروها با نظام الکترونیک ویژه‌ای براساس نیاز امنیتی در آسمان عتبه مقدس عسکریین منطقه پرواز ممنوع برای همه انواع پهپادها برقرار کرده‌اند.

این بیانیه افزوده که این نظام الکترونیک به مدت ۲۴ ساعت تا پایان مراسم عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در سامراء اجازه پرواز هیچ پهپادی در آسمان منطقه را را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =