سرمربی پرسپولیس: باید دوستی را بین ایران و عربستان برقرار کنیم

گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با تشکر از میزبانی عربستان و تیم الهلال گفت: به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم دوستی و صلح را بین دو کشور ایران و عربستان بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها از جمله باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبشان تشکر کنیم. در هر صورت کشور ما و عربستان مشترکات دینی زیادی دارند. ما به عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت بشویم. امیدوارم ما بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار حساسی را در پیش داریم؛ دیداری که می‌تواند برای ما و هوادارانمان پیام‌آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان بزرگی دارند و فکر می‌کنم فردا شاهد بازی باکیفیت و از نظر فوتبالی در سطح بالایی خواهیم بود. مطمئنم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است که بین این دو تیم برگزار می‌شود. خیلی خوب می‌شد که ما در بازی فینال همدیگر را دیدار می‌کردیم اما به خاطر قرعه در این مرحله بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. کاری که باید برای بازی فردا انجام دهیم، باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که تیم ما دارد، در روزهای سخت نشان دادیم که بازیکنان بزرگی داریم و تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور تماشاگران و میزبانی الهلال، بازی سختی خواهیم داشت. باید تمرکز کافی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در مجموعه امیدوارم بازی خوب لذت‌بخشی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =