لوازم خانگی| برند اسنوا را بهتر بشناسیم/ اسنوا چه محصولاتی دارد؟

تولیدکنندگان داخلی در سال‌های اخیر با افزایش سطح کیفی و همسوترشدن با سلیقه روز به رقبای خارجی خود نزدیک‌تر شده‌اند در گزارش زیر به بررسی یکی از برندهای ایرانی میپردازیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در چند سال اخیر بعد از اعمال تحریم های جدید علیه ایران و خروج برخی از برندهای خارجی از بازار لوازم خانگی و قیمت های عجیب و غریب باعث شده تا بسیاری از خریداران به برندهای ایرانی رو بیاورند و مرتبا این سوال برایشان پیش بیاد که لوازم خانگی ایرانی چه برندی هایی را شامل میشود؟ در جواب این سوال باید بگوییم برندهای ایرانی بر اساس کیفیت و تجربه مصرف کنندگان شامل اسنوا، امرسان، پاکشوما، پارس خزر و ایکس ویژن می شود البته امروزه برندهای جدید و نوظهوری وارد این عرصه شده اند که با داشتن محصولاتی باکیفیت و مدل هایی متنوع رشد بسیار قابل توجهی داشته اند و توانسته اند سهم بزرگی از بازار را تصاحب کنند برندهایی همچون جی پلاس و سام که ممکن است در آینده ای نزدیک تمام معادلات را برهم بزنند.

تولیدکنندگان داخلی طی سال های اخیر محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کردند اگرچه برای رقابت با بهترین برندهای لوازم خانگی دنیا مسیر طولانی را در پیش داریم اما نمی توان کیفیت خوب و مزایای محصولات ایرانی مانند قیمت مقرون به صرفه و ارائه خدمات پس از فروش درخور مشتری ایرانی را نادیده گرفت.

در ادامه به معرفی یکی از چند برند ایرانی میپردازیم:

اسنوا

برند اسنوا در حقیقت مخفف «ارکان ساختار نوین ایرانیان» می باشد که یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب است که توانسته با برندهای خارجی رقابت کند. شرکت اسنوا در سال ۱۳۸۵ در منطقه ای به نام مورچه‌ خورت اصفهان با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی با مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع تاسیس و آغاز به ‌کار کرد در حال حاضر نیز تولیدکننده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی است.

اسنوا یکی از اولین شرکت هایی است که تولید اجاق گاز های خود را با کیفیت روز دنیا مطابقت داد و توانست تاییده اروپا را در این راستا دریافت کند ، این شرکت از جدید ترین فناوری های روز در جهت پاشش رنگ بر سطح محصولات استفاده میکند که با فرمولاسیون اختصاصی و با استفاده از مواد نانو صورت میگیرد.

کارخانه اسنوا، هم‌اکنون ۶۵ مدل متنوع به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده، ۸۰ نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکارشامل هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌ و کولر آبی را به بازار عرضه می‌کند.

اسنوا با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده و ۱۵۰۰ دستگاه از محصولات توکار موفق به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ، گواهینامه CE Marking به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا و گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به کشورهای منطقه شده است.

اسنوا توانسته‌ برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد. به گفته این شرکت ، اسنوا در حال ارتقائ زیر ساخت های خود جهت گسترش این دامنه میباشد و حدود ۲۵% از حجم تولیدی محصولات به کشورهای خاورمیانه از جمله  مهمترین آنها عراق  صادر می شود . محصولات کارخانه تولیدی اسنوا با پنج برند اسنوا، دوو، بست، تکنوگاز و Carino Carlo به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

پایان پیام/

کد خبر: 1115025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =