تبلیغ خرید و فروش سلاح‌های جنگی در فضای مجازی

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان سلاح جنگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سرهنگ مهدی تاجیک رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در پی مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی میدان هروی، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه ظهر بیست و دوم مهر ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف کنند.

وی افزود: پس از انتقال متهم و انجام بازجویی‌های مقدماتی، مشخص شد که متهم سلاح‌های جنگی را از همدستش در استان‌های غربی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی قصد فروش آن را داشته است.

سرهنگ تاجیک با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، بیان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =