هواشناسی ایران | هوا خنک می‌شود / بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: روز دوشنبه در شمال غرب و غرب کشور و چهارشنبه و پنجشنبه هم در استان‌های ساحلی خزر کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب در آذربایجان های شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی هستیم گفت: فردا یکشنبه در استان های گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی انتظار می رود.

او ادامه داد: دوشنبه و سه‌شنبه هم در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی و استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز  بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ جریانات شمالی تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و سپس در شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد:روز دوشنبه در شمال غرب و غرب و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه هم در شمال شرق کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

اودرباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۲۶ درجه و کمترین آن به ۱۷ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1115148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =