سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

وزیر علوم در حکمی سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حسن کریمی مزرعه‌شاهی را به عنوان سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب می‌شوید.

در این حکم مطرح شده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

در بخش پایانی این حکم آمده است: توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش¬برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های  فرهاد یزدان‌دوست رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است؛  کریمی مزرعه‌شاهی دارای دکترای تخصصی در رشته مهندسی هوا فضا و استاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که ریاست پژوهشگاه فضایی ایران، ریاست پژوهشکده مهندسی سامانه‌های نیرو و پیش رانش و مدیریت قطب علمی طراحی و شبیه‌سازی سامانه هوا فضا را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =