قابلیت ضبط کلاس‌های درس برای دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد فراهم شد

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قابلیت ضبط، رویت و دسترسی کلاس‌های درس برای دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ایمان عطارزاده از اضافه شدن امکان ضبط کردن و دانلود کلاس‌های درسی، به سامانه آموزشی «دان» دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شده است، گفت: این گزینه برای دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد فعال شده است.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در حال حاضر فایل‌های آموزشی مطرح شده در کلاس‌های درس در سامانه «دان»، تا 6 هفته قابل رویت و دسترسی بوده است؛ اما قابلیت دانلود ندارد.

وی با اینکه این قابلیت برای دوره تحصیلی دکتری نیز به زودی اعمال می‌شود، گفت:  قابلیت ضبط و دانلود در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی نیز به‌زودی یعنی در همین ترم تحصیلی، به سامانه اضافه خواهد شد.

عطارزاده مطرح کرد: تا زمانی که سرور برای انجام این کار تهیه و اضافه شود، داده‌ها یعنی فایل‌های آموزشی، بیش از 6 هفته در سامانه باقی نخواهد ماند. یعنی مانند سامانه «وادانا» نیست که تا آخر ترم تحصیلی فایل‌های آموزشی و درسی قابل دسترسی برای دانشجویان باشد.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به احتمال زیاد به‌روزرسانی در سامانه‌ آموزشی «دان» این دانشگاه انجام می‌شود، گفت: به دلیل گلایه‌های دانشجویان، تصمیم بر انجام این به‌روز رسانی گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =