آشوبی: پرسپولیس به راحتی می‌تواند از بحران خارج شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اشتباهات پرتعداد بازیکنان ایده‌های یحیی گل‌محمدی را در دیدار مقابل الهلال خنثی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، فرزاد آشوبی درباره شکست 3 بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس مقابل الهلال شکل تیمی خوبی نداشت و سطح بازی سرخپوشان به هیچ وجه خوب نبود و بازیکنان از آمادگی مطلوب در این بازی دور بودند. در آن سوی بازی هم الهلال در بهترین شرایط و کیفیت فنی بازی کرد و توانست از ضعف پرسپولیس به خوبی استفاده کند.

وی ادامه داد: نوع بازی پرسپولیس به شکلی بود که الهلال از ابتدا سوار بر بازی شد و برتری‌اش را تا پایان بازی حفظ کرد. شاگردان ژاردیم سه گل زدند و چندین گل دیگر هم می‌توانستند بزنند. متأسفانه بازیکنان پرسپولیس در تمام خطوط خارج از فرم ایده‌آل همیشگی‌شان بودند و در تمام پست‌ها و فضاهای زمین توپ را در اختیار حریف گذاشته بودند و نتوانستند موقعیت گلی هم روی دروازه الهلال ایجاد کنند.

«پرسپولیس در بازی با الهلال اُفت فاحشی پیدا کرده بود و این تیم به هیچ وجه نشانی از قدرت همیشگی‌اش نداشت.»، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله یادآور شد: اشتباهات متعدد و ضعف بازیکنان دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. از نوع آماده‌سازی سرخپوشان تا در شرایط مسابقه قرار نداشتن پرسپولیس، همه این مسائل می‌تواند دلیلی بر عدم نتیجه‌گیری شاگردان گل‌محمدی مقابل الهلال باشد. همچنین وقفه‌ای که در سفر پرسپولیس به عربستان پیش آمد هم می‌تواند تا حدودی از لحاظ روحی در کیفیت فنی تیم تأثیرگذار باشد. وقتی بازیکنان در چنین شرایطی باشند، ایده‌های تاکتیکی کادر فنی هم دیگر کارساز نخواهد بود و اشتباهات پرتعداد بازیکنان ایده‌های گل‌محمدی را خنثی کرد.

آشوبی در پاسخ به این سوال که شکست سنگین مقابل الهلال و حذف از آسیا را در آستانه شروع لیگ برتر تأثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به هر حال فوتبال است و اتفاقات آن. قرار نیست یک تیم همیشه برنده باشد و فوتبال برد و باخت دارد. بازی با الهلال هم تمام شده است و دیگر نباید به آن فکر کنیم. پرسپولیس در گذشته هم نشان داده است که به راحتی می‌تواند از بحران خارج شود، باید هم از این مرحله عبور کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1115249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =