فضل الله درباره پیامدهای کشتار الطیونه هشدار  داد

حسن فضل الله نماینده حزب الله لبنان در مجلس این کشور گفت: کشتار الطیونه پیامدهایی گسترده خواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حسن فضل الله نماینده مجلس لبنان از حزب الله گفت: تجمع مسالمت آمیز برگزاری و تدابیر محتاطانه اتخاذ کردیم و ارتش هم تضمین داد که تدابیر جدی اتخاذ کرده است. آنچه جنایتکاران در الطیونه مرتکب شدند، کشتاری بود که پیامدهایی گسترده خواهد داشت. عادت نداشته ایم که خون خودمان را روی زمین رها کنیم و ندانیم چطور از آن دفاع کنیم.

حسن فضل الله افزود: با این تجاوزگری مجرمانه به گونه‌ای برخورد خواهیم کرد که دیگر آن‌ها نتوانند با یاوه گویی و سخنان تحریک آمیز خودشان، فریبکاری کنند. ما تضمین‌هایی از سازمان‌های امنیتی گرفته بودیم و به ما اعلام کرده بودند که همه شرایط مناسب است. کسانی که تبلیغات و برنامه ریزی کردند و تصمیم گرفتند گروه‌های مسلح را مستقر کنند و کسانی که تیراندازی کردند تا بالاترین سطح باید بازخواست شوند.

وی افزود: بیش از یک سال است که اطلاعاتی به دست ما می‌رسد که آن‌ها فتنه انگیزی می‌کنند و در برابر سفارتخانه‌های آمریکا و سعودی به کارشان ابراز افتخار می‌کنند. عده‌ای نقشی را ایفا می‌کنند که آمریکا و بعضی کشورهای خلیج (فارس) از آن‌ها می‌خواهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =