توسط سپاه صورت می گیرد؛ ساخت سالانه 100 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برنامه آینده هر ساله بسیج و سپاه در طرح محرومیت‌زدایی هر ساله ۱۰۰ هزار خانه ساخته و به نیازمندان تحویل خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان گلستان اظهار کرد: اگر به اتفاقات بزرگی که بسیج در طول انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده دقت کنیم به جرات می‌توان گفت بسیج و گفتمان بسیجی یک گفتمان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه بسیج امروز یک مجموعه بزرگی است که به یک تکامل قابل وصفی رسیده است، تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج در دنیا زمینه یک تمدن نوین اسلامی خواهد بود و اگر به اتفاقات بزرگی که بسیج در طول انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده دقت کنیم به جرات می‌توان گفت بسیج و گفتمان بسیجی یک گفتمان بی‌نظیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم گام پیش‌رو را محکم برداریم به خوبی می‌توان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی الگوگیری کرد چرا که این بیانیه با نگاه به تجربه‌های تاریخی، توجه به ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌های بزرگ داخل کشور تنظیم و تبیین شده است.

سلیمانی تاکید کرد: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند و بسیج خادم مردم است و امروز مردم به واسطه بسیج و اقدامات داوطلبانه و مجاهدانه به انقلاب وصل می‌شوند.

وی اضافه کرد: بر این اساس باید بر این باور پیش برویم که تحقق دولت اسلامی در مسیر حل مشکلات و توجه به نیازمندی‌های مردم می‌گذرد و در عرصه امروز حل مشکلات مردم بدون شک با محوریت مسجد می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.

* بسیج باید همانند لوکوموتیو، مردم را در صحنه‌های مختلف انقلاب هدایت کند/ اجرای طرح‌های اجتماعی و توجه به افراد نیازمند و مستضعف رویکرد جدید سپاه و بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: راه برون‌رفت از تمام مشکلات کشور توجه به توانمندی‌های داخل است و میدان دادن به نیروهای بسیجی، جوان، خلاق و توانمند می‌تواند کشور را به سوی پیشرفت حرکت دهد و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

سلیمانی گفت: بسیج باید همانند لوکوموتیو، مردم را در صحنه‌های مختلف انقلاب هدایت کند و آنچنان انسجام و همدلی ایجاد کند که همانند طرح بزرگ کمک مومنانه، یک شکوه و عظمت مثال‌زدنی را در تمام عرصه‌ها شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: تفکر انقلاب اسلامی امروز در دنیا در حال شکل‌گیری است و بسیاری از کشورهای منطقه دقیقا الگوی انقلاب اسلامی را پیاده کرده و برابر ظلم و استکبار ایستادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات بزرگ بسیج و سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم بیان کرد: سپاه و بسیج در طرح جهش مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان و افراد نیازمند خواهد ساخت که مدت اجرای این طرح چهارساله خواهد بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: رویکرد جدید سپاه و بسیج در راستای کمک به آحاد جامعه، اجرای طرح‌های اجتماعی و توجه به افراد نیازمند و مستضعف است.

* ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کشور

وی اضافه کرد: تامین مسکن برای نیازمندان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان، فراهم کردن لوازم تحصیل برای افراد نیازمند و کم بضاعت، توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار از جمله ماموریت‌های بسیج و سپاه در آینده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در برنامه آینده هر ساله بسیج و سپاه در طرح محرومیت‌زدایی هر ساله ۱۰۰ هزار خانه ساخته و به نیازمندان تحویل خواهد داد.

سلیمانی گفت: در کنار این اقدامات، ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی را با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کشور در دستور کار داریم و تلاش داریم با تمام توان در عرصه محرومیت‌زدایی بیش از پیش وارد شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =