امروز، آخرین مهلت انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

مهلت تمدید شده برای ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت امروز دوشنبه ۲۶ مهر پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال این گروه از دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد.

تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفا برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای ۵۰ درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال اول سال تحصیلی جدید، از «اول تا دهم شهریور» تعیین شده بود که به دلیل تقاضای برخی از دانشجویان  شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای نقل و انتقالات دانشجویی نشده اند، تا آخر وقت امروز ۲۶ مهرماه تمدید شد.

دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفا در زمان تعیین شده و از طریق سامانه نقل و انتقال (بخش سامانه انتقال) اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت خودداری کنند.

درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه آن پس از بررسی لازم از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =