خطیب‌زاده: گفت‌وگوها با عربستان مثبت بوده است

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه گفت: گفتگوها با عربستان مثبت و در حوزه دوجانبه و منطقه‌ای بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

سخنگو در ابتدا اعلام کرد که امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا در تهران هستیم و سپس به موضوع مذاکرات هفته گذشته علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه و انریکه مورا معاون جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پرداخت و در این باره گفت: گفتگوهای پنجشنبه هفته گذشته گفتگوهای خوب و سازنده‌ای بود. نکاتی که ایران به هماهنگ کننده گفتگوها باید می‌گفت، گفته شد. قطعا موانع به نتیجه نرسیدن گفتگوهای قبلی مورد رایزنی قرار گیرد… مطمئنم که آقای باقری نکات مورد نظر خود را بیان خواهند کرد.

گفتگوها با عربستان مثبت و در حوزه دوجانبه و منطقه‌ای بوده است

سخنگوی وزارت خارجه درباره روند گفتگوهای ایران و عربستان گفت: گفتگوها با عربستان مثبت بوده و در حوزه دوجانبه و منطقه‌ای بوده است. تماس‌ها ادامه دارد. همچنین فضای گفتگوها محترمانه و جدی بوده است.

آنچه برخی رسانه‌ها می‌گویند گمانه زنی‌های رسانه‌ای است و در خصوص آنها اظهار نظر نمی‌کنم. خبر سفر هیات سعودی به ایران تایید نمی‌شود.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1115327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =