به خاطر نیلتون ترسو به زیمباوه رفتم / از نظر رسانه ای حرفه ای هستند

پوریا جراحی مربی ایرانی شاغل در تیم ملی فوتبال زیمباوه تاکید کرد که به خاطر نیلتون ترسو به تیم ملی زیمباوه رفته است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پوریا جراحی مربی بدنساز ایرانی که در دوره مربیگری مجید نامجو مطلق با استقلال کار می کرد، به تیم ملی فوتبال زیمبابوه پیوسته است و به عنوان دستیار در این تیم فعالیت می کند گفتگویی در خصوص شرایط و امکانات کشور زیمبابوه داشته است که در ادامه می خوانیم.

به خاطر آقای ترسو به زیمباوه رفتم 

رفتن من به زیمبابوه بیشتر به خاطر آقای نیلتون ترسو است، چند سالی است ایشان را می شناسم و در دوره مربیگری که در ولز رفتم منتور من بودند که خیلی به من کمک کردند. ایشان ابتدای فصل به من پیشنهاد داد و من با این مربی به اینجا آمدم.

از مهم ترین رزومه آقای ترسو که می توان بهش اشاره کرد، سرمربیگری در تیم زیر ۲۱ ساله های کاردیف بوده است. او هم در چمپیونشیپ و هم در لیگ برتر انگلیس دستیار سولشر بوده است و من نقش دستیار او را در زیمباوه خواهم داشت.

مشکلات زیمباوه روی فوتبال تاثیر گذاشته است

در کشور زیمباوه یکسری مشکلاتی است که روی فوتبال این کشور هم تاثیر می گذارد ولی شرایطی که ما در اینجا داریم خیلی شرایط خوبی است. مربی پرتغالی با رزومه خوب و با دانشی آورده اند و همه امکانات را در اختیارش گذاشته اند. اگر چه نقص هایی هم می تواند وجود داشته باشد.

مدیا و رسانه باشگاه خیلی قوی است، امکاناتشان در یکسری حوزه ها خیلی خوب است. برند جی پی اس داریم که حتی تیم ملی ایران هم ندارد. هر ابزاری که خواستیم سفارش دادند و برایمان فراهم کردند. همانطور که گفتم مشکلاتی وجود دارد اما در کل همه چیز خوب است.

از نظر رسانه ای حرفه ای هستند

آنها وقتی که مربی پرتغالی جذب می کنند، وقت می گذارند، سرمایه گذاری می کنند و انرژی می گذارند. اگر توویتر باشگاه را چک کنید تعجب خواهید کرد که چقدر حرفه ای کار می کنند.

خود من تا حالا در ایران با استقلال که مهم ترین تیم است کار کردم همچین چیزهایی ندیدم و سطح بالای کارشان در مدیا و کارهای رسانه ای واقعا برای خود من جالب است.

کد خبر: 1115458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =