بورس صعودی ماند / رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس تهران امروز (سه شنبه) با رشد یک هزار و ۶۲۸ واحد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه ۲۷ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۶۲۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۸ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه ۲۷ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۶۲۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۸ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با رشد ۵ هزار و ۶۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۱۵۷ واحدی بر روی پله ۳۹۵ هزار و ۱۲۵ واحد قرار گرفت.

فولاد، فملی و شپنا سه نماد با بیشتر ین تاثیر بر شاخص بورس در این لحظات بازار هستند. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۶ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۳۳۲ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۲۱۶ هزار واحدی بر پله یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۱۵۲ هزار واحدی بر روی پله ۳۹۷ هزار و ۱۲۰ واحد قرار گرفت.

نماد فولاد، فملی و وغدیر سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل تا به این لحظه بازار هستند.

همچنین سه نماد کدما، کالا و فسبزوار سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند؛ آرمانح، کسعدی و غگیلا نیز سه نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس تا به این لحظه هستند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه، ۶۰۰ واحد دیگر رشد کرد و بر روی پله یک میلیون ۴۴۷ هزار و ۷۶۳ واحد قرار گرفت. ارزش بازار تا به این لحظه ۵ هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان و ارزش معاملات نیز ۱۴۴ میلیارد سهم است.

تعداد صف‌های خرید نیز از میان ۶۶۵ نماد به ۱۱۴ نماد و تعداد صف‌های فروش نیز به ۵۴ نماد رسیده است.

شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۲ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم (وزن): ۴۳۸۰ واحد مثبت شد.

ارزش معاملات بورس ۴۸۱۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =