ثبت‌نام بی مسکن‌ها آغاز شد + جزئیات و شرایط

ثبت‌نام متقاضیان مسکن در قالب طرح ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال، از فردا ۲۸ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، محمود محمودزاده در برنامه تلوزیونی ضمن اشاره به ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب طرح ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال اظهار داشت: متقاضیان یک ماه فرصت دارند تا در سامانه جدید به آدرس www.saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی بیان اینکه ثبت نام در شهرهایی انجام می‌شود که تاکنون تامین زمین شده است، افزود: کسانی می‌توانند ثبت‌نام کنند که تاکنون از تسهیلات دولتی مسکن شامل مسکن مهر و تسهیلات یارانه مسکن استفاده نکرده باشند.

‌معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در مرحله اول ثبت نام متقاضیان باید اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و سایر افراد را در سامانه وارد کرده و به همراه آن سایر اطلاعات مالکیتی و شهر مورد تقاضا در مرحله اول ثبت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: بعد از پایش اولیه، متقاضیان باید با مراجعه حضوری به ادارات وزارت راه و شهرسازی در هر شهر سابقه سکونت 5 ساله را ارائه دهند و در صورت تایید پس از آن به بانک معرفی خواهند شد.

محمودزاده گفت: در خصوص تسهیلات بانکی پیشنهادات وزارت راه در جلسه شورای عالی مسکن مطرح شد بر همین مبنا در شهرهای مختلف جدول متغیری از تسهیلات ارائه شد.

‌معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: وام ساخت مسکن به‌گونه‌ای است که بیش از 50 درصد از هزینه ساخت و ساز را از مسیر تسهیلات تامین کنند.

محمودزاده ‌گفت: افرادی که پیش از این در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند، نیازی به ثبت نام دوباره در این طرح ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =