تلاش‌های آمریکا برای پراکنده کردن و از هم گسستگی امت اسلام همچنان ادامه دارد

سید حسن نصرالله تصریح کرد تلاش‌های محور صهیونیستی آمریکایی و استکباری برای پراکنده کردن و از هم گسستگی امت اسلام همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری ایسکانیوز، نشست گشایش سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به صورت ویدئوکنفرانس ادامه یافت.

دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنرانی بر اهمیت وحدت و همبستگی و انسجام میان طیف‌های مختلف امت اسلام و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام تاکید کرد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد تلاش‌های محور صهیونیستی آمریکایی و استکباری برای پراکنده کردن و از هم گسستگی امت اسلام همچنان ادامه دارد.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد دستاوردها و نتایجی که در کنفرانس‌های وحدت اسلامی طی بیست سال اخیر محقق شد، نقش بسزایی در پشت سر گذاشتن بسیاری از تهدیدها و چالش‌ها و مقابله با آنها داشته است.

خاطر نشان می‌شود همزمان با آغاز هفته وحدت ،سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با موضوع اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام با حضور جمعی از متفکران و اندیشمندان اسلامی از 52 کشور جهان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =