وضعیت آشفته پرسپولیس در آستانه لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا باید خود را آماده حضور در لیگ برتر کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بازیکنان پرسپولیس روز جمعه باید به مصاف فولاد خوزستان بروند و شرایط سختی در لیگ خواهند داشت. مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از این که جایگزین سمیعی شد، با توجه به تحرکاتی که درون باشگاه دیده بود تصمیم به تغییر برخی از افراد گرفت و بعضی را هم حفظ کرد.

مدیریت رئیس هیئت مدیره در این باشگاه با اتفاقات جالبی همراه بود. او توانست مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا مرد مقبولی بین سرخ‌ها شود، اما بدترین گاف او قبل از بازی با الهلال نمایان شد و پرسپولیس در اتفاقی عجیب به دلیل دیر ارسال شدن لیست اعضای تیم به فدراسیون فوتبال عربستان با تاخیر ۲۴ ساعته به ریاض رسید.

خستگی حضور در فرودگاه، از دست دادن یک جلسه تمرینی مهم و حواشی ایجاد شده در این باره و البته ضعف‌های فنی در این تیم همگی باعث شد تا پرسپولیس بدترین روز خود را مقابل حریف عربستانی داشته باشد و ۳ بر صفر رو در روی الهلال شکست بخورد.

البته صدری پیش از این وعده داده بود در مورد اتفاقات رخ داده شفاف سازی کند؛ اما او همچنان سکوت کرده است و باشگاه پرسپولیس در روزی که موفق نشد به سمت عربستان پرواز کند، بابت مصاحبه‌های انجام شده از سوی چند مدیر فدراسیون مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس خودش مقصر است که دیر اسامی را ارسال کرده، بیانیه‌ای داد که در آن نوشته شده بود به زودی به این صحبت‌ها واکنش نشان می‌دهد، اما فردای آن روز که مشکلات پروازی تیم برطرف شد، این باشگاه از زبان صدری  تشکرنامه‌ای منتشر کرد.

اتفاق رخ داده برای پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد و تاثیر روانی این موضوع بر تیم یک فاجعه مدیریتی است که این سوال را ایجاد می‌کند که آیا واقعا نظارتی بر این باشگاه و اتفاقاتی که درون آن رخ می‌دهند وجود دارد و به طور قطع  نظارت نکردن  از سوی صدری بر مجموعه زیر دستش باعث این مشکل شده است و جای هیچ گونه توجیهی هم نمی‌گذارد.

صدری هنوز مطالبات فصل گذشته را به طور کامل تسویه نکرده و در پرداخت فصل جدید هم عقب است.

حالا شنیده می‌شود در سفر پرسپولیسی‌ها به عربستان برخی افراد حضور داشته اند که البته علت سفر آن‌ها به عربستان برای این بازی حساس مشخص نیست.

یکی از این نفرات ایمان حسین پور شرفشاد، معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس است. او چند روز قبل از سفر به عربستان از سمتش کنار گذاشته شد و هورمزد یعقوبی‌نژاد به جای او در این سمت مشغول به کار شد؛ اما در سفر به ریاض در کاروان پرسپولیس حضور داشت و یکی از مسئولان اداری باشگاه پرسپولیس هم در این سفر همراه با پرسپولیس حاضر بود که البته دلیل سفر او به عربستان هم مشخص نشد.

از طرف دیگر شنیده می‌شود یکی از کادر تدارکات پرسپولیس که پیش از این آبدارچی بوده نیز در این سفر حضور داشته است.

بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه شفاف سازی کنند که آیا دلیل حضور نفرات اضافه در کاروان اعزامی به ریاض در شرایط بد اقتصادی پرسپولیس دلیل و یا توجیهی داشته است یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =