وضعیت بورس در هفته گذشته / سیگنال‌ مثبت به بازار سرمایه

بورس در چهارمین هفته از مهر ماه کار خود را با رشد ۳۵ هزار واحدی آغاز و در روز چهارشنبه با ریزش ۱۳ هزار واحدی به پایان رساند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در این گزارش قصد داریم تا به بررسی بورس در هفته ای که گذشت بپردازیم.

شاخص کل بورس شنبه با رشد ۴۰ هزار واحدی در پایان معاملات به عدد یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۹۳۹۷ واحد مثبت شد. ارزش معاملات بورس نیز ۵۰۰۳ میلیارد تومان بود.

وضعیت بورس در هفته گذشته/

شاخص کل بورس یکشنبه با ریزش ۱ هزار واحدی در پایان معاملات به عدد یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۳۸۶۸ واحد منفی شد. ارزش معاملات بورس نیز ۴۳۳۷ میلیارد تومان بود.

وضعیت بورس در هفته گذشته/

شاخص کل بورس دوشنبه با رشد ۸۵۲ واحدی در پایان معاملات به عدد یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۴۳۴۷ واحد منفی شد. ارزش معاملات بورس نیز ۵۳۹۸ میلیارد تومان بود.

وضعیت بورس در هفته گذشته/

شاخص کل بورس سه شنبه  با رشد ۱۲ هزار واحدی در پایان معاملات به عدد یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۴۳۸۰ واحد مثبت شد. ارزش معاملات بورس ۴۸۱۳ میلیارد تومان بود.

وضعیت بورس در هفته گذشته/

شاخص کل بورس چهارشنبه با ریزش ۱۳ هزار واحدی در پایان معاملات به عدد یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۱۰۸۲ واحد منفی شد.ارزش معاملات بورس ۴۰۳۸ میلیارد تومان بود.

وضعیت بورس در هفته گذشته/

علی جعفری؛ کارشناس بازار سرمایه و بورس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: دلیل اصلی سبز شدن بورس این است که شرکت های اثرگذار بازار تحلیل های بنیادی ارائه میدهند پس در نتیجه در شرایط فعلی منفی بودن بازار توجیه زیادی نداشته و انتظارات بر مثبت بودن آن است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل صعود بورس ناشی از رفتارهای اقتصادی بلندمدت کشور است زیرا اخبار مثبتی از مذاکرات وین به گوش میرسد و این امیدواری به آینده برای رفع تحریم ها را به مردم داده که در نتیجه واکنش بازار را در پی داشت.

این کارشناس بازار سرمایه و بورس در پایان گفت: به نظر میرسد شرایط این هفته بازار مثبت باشد ولی با قطعیت نمیتوان اظهارنظر کرد زیرا فراز و نشیب های زیادی در بورس وجود دارد و این بازار از مسائل مختلف اقتصادی متاثر می‌شود.

 این احتمال بسیار قوی است که بازار شنبه تحت تأثیر این وضعیت، روندی ریزشی داشته باشد. با این وجود، بازار می‌تواند تحت تأثیر اخبار اقتصادی و سیاسی نیز تغییر جهت داده و شکل دیگری به خود بگیرد.

پایان پیام/

کد خبر: 1115642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =