2 انتصاب در وزارت علوم/ رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان و مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مسعود گنجی را به عنوان رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون صندوق رفاه دانشجویان و بر مبنای مصوبه هیئت امنای آن، به موجب این حکم به سمت «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب می‌شوید.

در این حکم مطرح شده است: انتظار می‌رود با روحیه جهادی و پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت مردمی در جذب و توزیع بهینۀ منابع در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه «بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی» و راهبردهای طرح شده در «سند دانشگاه اسلامی» با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری و هم‌افزایی کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دستگاههای پشتیبان برای ارائۀ تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ارتقای رفاه آنان با رویکرد «عدالت محوری» و توجه ویژه به اقشار ضعیف، موفق و پیروز باشید.

در این حکم خاطر نشان  شده است: توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های ناصر مطیعی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است؛ پروفسور گنجی (زاده اردبیل _ ۱۳۴۲) دارای دکترای تخصصی آمار و ریاضی استاد گروه آمار و کاربردها دانشگاه محقق اردبیلی، پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و ریاست دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل را بر عهده داشته است.

انتصاب مشاور وزیر امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت‌الاسلام مجید تلخابی را به عنوان مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است : نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تکیه بر تجربیات و دستاوردهای چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی، تحولی متناسب با ارزش‌ها و باورهای دینی، در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» صورت پذیرد. امید است با استفاده از ظرفیت بزرگ نخبگان کشور در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای زیر با همکاری و هم‌افزایی حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، موفق و سربلند باشید.

در این حکم بیان شده است:  اجرای سند دانشگاه اسلامی، ایجاد زمینه برای تقویت  وحدت حوزه و دانشگاه،  طراحی اقدامات برای تحول در علوم انسانی و ترویج و تعمیق "سبک زندگی اسلامی – ایرانی از جمله اولویت‌های این حوزه است.  توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است،  حجت‌الاسلام تلخابی دارای مدرک دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه و مدرک سطح چهار حوزه؛ استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم (رسائل مکاسب کفایه الأصول) عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قائم مقام مرکز فقی «امام حسن عسکری»؛ مدیر گروه و عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه؛ مدیر گروه فقه و حقوق ارتباطات پژوهشکده باقرالعلوم قم بوده است.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1115647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =