مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در 29مهرماه

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در پنجشنبه(۲۹ مهرماه) را در ادامه می‌خوانید:

کسب مقام سوم کشوری فیتنس چلنج توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

طیبه بهارلویی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان موفق به کسب مقام سوم مسابقات کشوری فیتنس چلنج را شد و به اردوی تیم ملی بانوان راه یافت.

این مسابقات در چهار رده نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان برای نخستین بار در سطح بالای کشوری برگزار شد .

 این مسابقات جهت اعزام برترین های رشته فیتنس به رقابت های جهانی اسپانیا است .

راه‌اندازی ستاد بازگشایی دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران

محمودرضا آقامیری گفت: ستاد بازگشایی کلاس‌ها را راه‌اندازی کردیم تا بحث حضوری شدن را دنبال کند. تصمیم داریم که خیلی جدی موضوع بازگشایی را پیش ببریم.

وی افزود: کسانی که دُز دوم را زده‌اند، می‌توانند در کلاس‌ها حاضر شوند کسانی که واکسن نزده‌اند و مشکل خاصی نداشته باشند باید دروس خود را حذف کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره باقی ماندن بخشی از آموزش‌ها به‌صورت مجازی گفت: هر گروه درسی می‌تواند تا ۴۰ درصد از آموزش‌ها را به‌صورت مجازی حفظ کند.

آقامیری درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی بیان کرد: در حال پیش‌بینی تدابیر مناسب برای خوابگاه‌ها دانشجویی هستیم که به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

دیدار رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی

نشست هم اندیشی مصطفی مرزبان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در دفتر ریاست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک برگزار شد. 

 حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بر همکاری مشترک در زمینه های فرهنگ، هنر، صنایع دستی و بخش گردشگری استان مرکزی تاکید کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اراک ضمن تشریح سراهای نوآوری در استان به  وجود سراهای نوآوری صنایع خلاق فرهنگی و هنری در دانشگاه آزاداسلامی اراک تاکید کرد و گفت: این مجموعه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان می تواند در فرهنگ و هنر استان تحول خوبی را ایجاد کند.

 در ادامه مصطفی مرزبان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری با بیان اینکه ٨٠٠٠ هنرمند در بخش های مختلف هنر و صنایع دستی استان مشغول به کار هستند، گفت: می توان با بسته های تشویقی و با تعریف دوباره مرزهای علم و تجربه از این ظرفیت خوب هنری با کمک دانشگاه فعالیت‌هایی با محوریت اقتصاد هنر را سازماندهی کرد.

در این جلسه مقرر شدچارچوب همکاری مشترک بین در قالب تفاهم نامه ای به امضای طرفین رسیده تا مبنای فعالیت‌های اجرایی شود.

برگزاری جلسه مشترک معاونت عمرانی استانداری مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی اراک

جلسه مشترک معاونت عمرانی استانداری مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور مهدی زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، برخی از معاونان و مدیران دانشگاه و مهندس مهدی مصطفوی معاون انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در محل استانداری مرکزی با موضوع اجرای پروژه پیشنهادی دانشگاه در زمینه مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه برگزار شد. 

در این جلسه کلانتری ضمن تشریح  اقدامات انجام شده در دانشگاه در حوزه های مختلف فناوری و دانش بنیان شامل راه اندازی و فعالیت سراهای فناوری و نوآوری در مجتمع بازار فناوری شهید سلیمانی دانشگاه آزاداسلامی اراک، از جمله سرای نوآوری سلامت کار، نساجی و پسماند، این تلاش ها را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها دانست و اظهار کرد: که دانشگاه با توجه به توانمندی‌های اعضای هیئت علمی و دانشجویان همچنین امکانات سخت افزاری موجود آماده همکاری و مشارکت در رفع موانع فناوری صنایع و معادن استان و فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی است. 

در ادامه زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با توجه به بازدید از محل سراهای نوآوری و شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در آنها، اقدامات دانشگاه را در در این زمینه ارزشمند و قابل تقدیر دانست. 

برگزاری دوره آنلاین آشنایی با ارزیابی انطباق_الزامات عمومی در واحد سمنان

دوره ۱۶ امتیازی توانمندسازی و مهارت‌آموزی ویژه مسئولان کنترل کیفیت، مسئولین فنی واحدهای صنعتی و اساتید علاقه‌مند در حال برگزاری است.

سروش صفا خواه مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از برگزاری دوره آنلاین دو روزه آشنایی با ارزیابی انطباق_الزامات عمومی آزمون مهارت بر اساس استاندارد ISO-IES17043 خبر داد و گفت: این دوره در تاریخ ۲۸و۲۹ مهرماه به‌صورت مجازی با شرکت مسئولان کنترل کیفیت، مسئولان فنی واحدهای صنعتی و اساتید علاقه‌مند در فضای سامانه دان برگزار می‌شود.

وی برگزاری این کارگاه را در ادامه همکاری‌های علمی و آموزشی مشترک با صنایع، سازمان‌ها، ادارات و دوایر دولتی و خصوصی عنوان کرد و گفت: این دوره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و اداره کل استاندارد استان سمنان برگزاری می‌شود.

به گفته صفاخواه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌عنوان نخستین مرکز آموزشی همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان موفق شده است در سال جاری 4 دوره آموزشی با موضوعات مختلف را برای مدیران کنترل کیفیت و مسئولان فنی صنایع استان برگزار کند.


مراسم جشنواره نشریات دانشجویی قلم برگزار شد

 محمد میلادی عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  که در سالن دکتر حبیبی واحد علوم تحقیقات برگزار شد؛ عنوان کرد: رویکرد جدید فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را شتاب بخشیده است.

وی ادامه داد: در رویکرد جدید و اولویت کاری شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی که انتخابات آن بعد از وقفه پنج سال با اهتمام و پیگیری‌های معاونت فرهنگی برگزار شد، تدوین و تصویب آیین‌نامه نشریات دانشجویی با توجه به نیازها، بافت دانشجویی و اقتضائات ساختاری دانشگاه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

میلادی با اشاره به اینکه جشنواره دانشجویی نشریات قلم با مشارکت و استقبال خوب دانشجویان در سراسر کشور مواجه شده است، گفت: آثار مثبت و سازنده این جشنواره، خود را در آینده نشان خواهد داد.

عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با بیان اینکه پیوند استعدادهای دانشجویان با رسانه های معتبر و حرفه ای کشور با برگزاری جشنواره قلم بعنوان حلقه متصل و مفقوده تحت پوشش قرار گرفت، گفت: روند خوبی در شناسایی استعداد پنهان دانشجویان در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور آغاز شده است که در تاریخ دانشگاه سابقه نداشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =