هواشناسی ایران |  توقف بارندگی در نوار شمالی / بارش‌ها از هفته آینده مجدد شروع می‌شود

کارشناس هواشناسی گفت: امشب بارش در نوار شمالی کشور قطع می‌شود و شنبه در شمال غرب و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و زاگرس بارش باران خواهیم داشت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در استان‌های ساحلی خزر ،اردبیل، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان‌رضوی ، سمنان، تهران ،البرز، قزوین ، ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: در ارتفاعات رشته‌کوه البرز بارش برف هم انتظار می رود. شدت بارش در گیلان و مازندران خواهد بود و دریای خزر نیز امشب مواج است.

وی با بیان این‌که از پایان امشب در نوار شمالی بارش قطع خواهد شد گفت: امشب در شمال کشور و مناطق واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و فردا در شرق کشور وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد:روز شنبه در برخی نقاط شمال غرب و روز یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان یادآور شد: از اواخر روز دوشنبه تا  سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارندگی قابل‌ملاحظه و کاهش دما رخ خواهد داد . خلیج‌فارس طی امشب و فردا مواج است.

وی درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است.  بیشترین دمای تهران به ۱۹ درجه و کمترین آن به ۹ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1115805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =