آغاز نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی از اول آبان ماه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه گفت: نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید از شنبه اول آبان ماه آغاز می‌شود.

میثم الله‌ مرادی رئیس اداره ورزش همگانی در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری‌ ایسکانیوز با اشاره به لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این رویداد با هدف تامین نیاز به فعالیت بدنی و ورزشی دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه برنامه ریزی شده است و برنامه ریزی گسترده ای با همکاری ریاست مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه لشگری و دیگر همکاران  صورت گرفته است.

وی افزود: کلیه افراد می‌توانند به مدت هشت هفته، در روزهای شنبه و سه شنبه آبان و آذرماه با مراجعه به سایت ضمن ثبت نام در سامانه، پس از مشاهده تمرینات و برنامه ورزشی در لیگ حضور یابند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه گفت: یکی از مشکلات که با گسترش ویروس کرونا پیش آمد، عدم امکان فعالیت ورزشی برای شهروندان جامعه بود که موجب مشکلات متعدد جسمی و روحی از جمله اضافه وزن و افسردگی برای افراد شد. به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامی با هدف فراهم کردن ورزش آسان و در دسترس برای مخاطبین خود لیگ ورزش همگانی را برنامه‌ریزی کرد که مهم‌ترین رسالت آن فراهم کردن بستر مشارکت آسان در فعالیت ورزشی و ارتقای مداوم میزان فعالیت ورزشی و بدنی افراد است.

رئیس اداره ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تصویر برداری از تمرینات و حرکات این لیگ هفته جاری به اتمام رسید افزود: افراد هر روز در طی این مدت دارای یک برنامه فعالیت ورزشی ۲۵ دقیقه ای با سیستم تمرینات دایره ای هستند که می توانند با ضبط فیلم (به مدت ۱۵۰ ثانیه) از یک دور حرکات خود که شامل چهار ایستگاه حرکتی است به عنوان نمونه و الگوی تمریناتی که آن روز انجام داده اند، در منزل باشگاه یا هر فضای در دسترسی پس از داوری در رتبه‌بندی و قرعه کشی جوایز نیز شرکت کنند.

وی در پایان گفت: نتایج و جدول لیگ به صورت استانی در پایان هر هفته پس از داوری مجزای بخش آقایان و خانم ها و با رعایت قوانین و مقررات سازمانی، اعلام می گردد و هر استانی که مشارکت بیشتری نسبت به تعداد دانشجو، کارکنان و اساتیدی که دارد، در لیگ داشته باشد، رتبه بالاتری کسب می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =