سازمان لیگ چرا باید دنبال تبلیغات دور زمین باشد؟

مدیر آکادمی استقلال تاکید کرد که پول تبلیغات دور زمین حق باشگاه ها است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ محمدرضا مهرانپور مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص اینکه به نظر می رسد اسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌خواهند حق و حقوق تیم‌های پرطرفدار از جمله استقلال را بدهند اظهار داشت: این درگیری و کشمکش سال‌های سال است که وجود دارد و سال های سال است که حق تیمی مثل استقلال خورده می‌شود و هیچ کس هم زورش نمی رسیده و یا پیگیری نکرده است و این حق دارد ضایع می شود، آن هم در زمانی که استقلال بسیار بسیار نیاز به منابع مالی دارد و اگر این باشگاه بداند که پول این تبلیغات می‌رسد و فقط یک سال این قانون اجرا شود مطمئناً برای سال‌های بعد استقبال بیشتری از این موضوع شده و درآمد باشگاهی مثل استقلال هم بیشتر از این صحبت ها خواهد شد اما وقتی که به حقش نمی‌رسد این موضوع مسکوت می ماند و در این بین چه کسی ضرر خواهد کرد؟ باشگاه استقلال.

وی ادامه داد: با این شرایط رقابت با تیم‌های متمول و پولدار بسیار سخت است، تیم هایی که خیلی راحت هزینه می کنند و چقدر راحت در این بازار بازیکنان مد نظر خود را جذب می‌کنند. در حالی که استقلال این محدودیت را دارد و هیچ پولی هم ندارد و بدهی های گذشته هم روی همدیگر انباشته شده اند. هر مدیر عاملی هم که بیاید با این مشکلات دست به گریبان است این در حالی است که امروز که آجرلو آمده، دارد شبانه روزی تلاش می کند تا بتواند با تامین منابع مالی از طریق کارگزار یا اسپانسرها از پس تیم‌داری برآمده و بدهی ها را بپردازد اما واقعاً کار سخت است چون هر کسی هم بیاید یک توانایی دارد و بیشتر از یک حدی نمی تواند کمک کند.

مهرانپور درباره اینکه سازمان لیگ از قبال برگزاری رقابت ها درآمد میلیاردی دارد اما از این درآمد نه تنها به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌کند بلکه جلوی درآمدزایی آنها را هم می گیرد اظهار داشت: شعار دادن راحت است و همه شعار می دهند که می خواهیم به فوتبال کمک کنیم. نمی‌گوییم که استقلال و پرسپولیس را جدا ببینید آنها را هم مثل بقیه ببینند اما حق شان را بدهید. بحث ما آبی و قرمز نیست آنها باید حق همه تیم ها را بدهند، در این بین هیچ فرقی بین تیم‌ها وجود ندارد انها باید حق همه تیم‌ها را از در آمدی که کسب می‌کنند بپردازند. اما شما که داعیه این را دارید که می خواهید به فوتبال کمک کنید در این بحران اقتصادی هیچ کمکی که نمی کنید هیچ چوب لای چرخ تیم ها هم می گذارید؟

پیشکسوت استقلال درباره اظهارات نویدکیا سرمربی سپاهان مبنی بر اینکه یکی از تیم ها هست که مدام از شرایط اقتصادی می نالد و گلایه می کند و گویا منظورش باشگاه استقلال بوده است گفت: اگر شما گرفتار نباشید و همه پول هایتان را سر وقت بدهند اصلا وقت نمی کنید که مصاحبه کنید اما وقتی ندارید و گیر هستید و دخل و خرج تان با هم نمی خواند مجبور هستید اعتراض کنید و مدام مصاحبه کنید و اعلام کنید که مشکل دارید. این نالیدن و فرار نیست این واقعیت است، حالا اگر نویدکیا این صحبت را کرده بالاخره او زمان بازیگری و مربیگری در سپاهان بوده و آنجا الحمدالله مشکل مالی نداشته‌اند اما کار کردن در تیم هایی مثل استقلال که پشتوانه مالی ندارند واقعاً سخت و دشوار است.

مدیر آکادمی استقلال درباره آینده کاری خود در این آکادمی بعد از حضور مصطفی آجرلو در مدیریت این باشگاه اظهار داشت: ما داریم کار خود را انجام می دهیم و هیچ مشکلی نیست، تمام تیم های پایه استقلال دارند کار خود را انجام می دهند و درگیر مسابقات هستیم تا انشاالله ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد. هدف ما بزرگ است و اولویت ما معرفی بازیکنان مستعد به تیم بزرگسالان بوده جدای از نتیجه که آن هم بسیار مهم است، اما بیشتر نگاه ما این است که بتوانیم تیم بزرگسالان استقلال را تغذیه کنیم. در این بین واقعیت را میگویم و قرار نیست که سالی ۱۰ بازیکن به تیم بزرگسالان استقلال تزریق کنیم و این موضوع اصلا نشدنی و واقعی است اما اگر بتوانیم سالی دو تا سه بازیکن را به تیم بزرگسالان استقلال بدهیم فکر می‌کنم کار بزرگی را انجام داده ایم و هم از لحاظ اقتصادی توانسته ایم به باشگاه کمک کنیم و هم اینکه بچه هایی که در خانواده استقلال بزرگ شده‌اند می‌توانند به تیم بزرگسالان برسند و باعث افتخار بشوند و جالب تر و قشنگ تر این که شما می توانید حاصل دسترنج خودتان را در تیم بزرگسالان استقلال ببینید تا اینکه آنها را در تیم های دیگر تماشا کرده و بخواهید میلیاردی برای رضایت‌نامه آنها هزینه کنید، در مجموع تمام تلاش ما این است که به تیم بزرگسالان بازیکنانی را در حد و اندازه های این تیم بدهیم.

کد خبر: 1115960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =