مهدوی: پرسپولیس زودتر به شرایط آرمانی می‌رسید به الهلال نمی‌باخت

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت، این تیم اگر زودتر شرایط آرمانی‌اش را پیدا می‌کرد اتفاق بازی با الهلال هم برای سرخپوشان نمی‌افتاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا مهدوی درباره پیروزی 3 بر یک تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدای بازی متأسفانه پرسپولیس به خاطر شرایط آب و هوایی یا هر چیز دیگری نتوانست فوتبال خودش را ارائه کند. فکر می‌کنم بچه‌ها کارایی لازم را نداشتند، اما به مرور زمان شرایط بهتر شد و توانستند دستورات مربیان را اجرا کنند و در ضدحمله به نتیجه رسیدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر زودتر شرایط آرمانی‌اش را پیدا می‌کرد، اتفاق بازی با الهلال هم نمی‌افتاد. مربی برای شروع یک تورنمنت به بازی تدارکاتی احتیاج دارد تا نقاط ضعف و قوت تیمش را پیدا کند. خوشبختانه با محک 45 دقیقه‌ای مقابل فولاد بچه‌ها به شرایط ایده‌آل رسیدند. تمام مشکلات به بازی‌های تدارکاتی بر می‌گردد. پرسپولیس قبل از بازی با الهلال فقط یک بازی تدارکاتی خوب با سپاهان داشت که متأسفانه در آن مسابقه هم نتوانست از مهره‌های خودش استفاده کند. گل‌محمدی متأسفانه کار سختی داشت.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از هفته نخست لیگ برتر توضیح داد: هفته اول برای محک زدن مدعیان خیلی زود است، ولی من سپاهان را خیلی بالاتر از سایر تیم‌ها دیدم. این تیم امکانات خوبی دارد و با حفظ شاکله اصلی، نقاط ضعف فصل قبل را هم پوشانده است. من حتی تیم هوادار را هم مقابل استقلال خوب دیدم.

مهدوی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس و انتقاداتی که پس از دیدار با الهلال مطرح می‌شد، توضیح داد: گل زدن ملاک فوتبال نیست. بازیکن هنوز چهار بازی در تیم انجام نداده است و نمی‌توانیم از او انتقاد کنیم. عیسی آل‌کثیر هم در زمان حضورش در پرسپولیس نیاز به زمان داشت و دیدید پس از چند مسابقه چه درخششی در آسیا از خود نشان داد. باید به بازیکنان زمان بدهیم. حتی فرشاد فرجی هم هنوز جا نیفتاده است و حالا حالاها نیاز به زمان دارد.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن خارجی است و به نظر می‌رسد تیم‌های ایرانی برای موفقیت در آسیا باید بازیکن خوب خارجی جذب کنند، گفت: شما نگاه کنید قرارداد یک بازیکن خارجی تیم الهلال به اندازه بودجه دو سال ورزش کشور ماست! 300 میلیارد تومان پول کمی نیست که تیم‌های عربی برای یک بازیکن هزینه می‌کنند. آیا ما چنین امکاناتی را می‌توانیم فراهم کنیم؟ خیر! چون اصلاً شرایطش را نداریم. الان گل‌محمدی تأکید دارد که بازیکن خارجی بیاورد، چون فوتبال حرفه‌ای را وارد تیم می‌کند و خیلی کمک حال تیم می‌شود. اگر تیم‌های ایرانی می‌خواهند در آسیا موفق شوند باید بازیکن تاپ بین‌المللی داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1115965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • از آسیا بگو نه جام اسنپی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      خخخخخ حرفای خنده دار قرار شد که انتقام بگیرین رنگ پیرهن دروازه بان الهلال هم ندیدین فقط اونجا که حامد لک وقت تلف میکرد که بیشتر نخورن