وزیر ورزش: دستور و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد

وزیر ورزش و جوانان با تشریح جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی‌های پایتخت گفت: دستورات و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حمید سجادی در پاسخ به سوالی درباره آخرین جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس تهران، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و وحدت و همچنین میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: اگر اراده‌ای باشد، شرایط و مقدمات کار فراهم است که پرسپولیس و استقلال را در عرض دو تا سه ماه شروع به آغاز کار واگذاریشان کنیم.

وی تصریح کرد: الان سربسته به شما می‌گویم دستورات و مجوزهای کار را گرفتم و اراده‌اش هم وجود دارد و به زودیِ زود خبرهای خوبی را به هواداران دوباشگاه محبوب و پرطرفدار کشور درباره بحث واگذاری دوتیم خواهیم داد.

سجادی خاطرنشان کرد: چون ما در مجموعه وزارت ورزش قرار براین است تا اقدامی اجرایی نشده اطلاع‌رسانی نشود از معاونین خواسته‌ام تا اقدام عملی و اجرایی صورت نگرفته اطلاع‌رسانی صورت نگیرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: همیشه از من سوال می‌شود طرفدار کدام تیم، قرمز یا آبی هستی من طرفدار همه باشگاه‌ها هستم و برای این دو تیم پر طرفدار کشور هم احترام قائل هستم.

سجادی عنوان کرد: در رأس امور ورزشی تیم‌های ملی ما هستند و در حوزه باشگاه‌ها ما بایستی بی‌طرف باشیم اما وظیفه ما است و از تریبون تسنیم استفاده کرده و به طرفداران دوتیم استقلال و پرسپولیس و البته سایر تیم‌های کشور که می‌خواهند تحت حمایت دستگاه ورزش باشند اعلام می‌کنم وظیفه ماست هرکدام از این تیم‌ها نیاز به حمایت دارند کاری جز این حمایت از آنها نداریم.

وی ادامه داد: به طور اخص دو تیم سرخابی که سوال کردید شرایط خوبی فراهم شده و هواداران منتظر خیلی خوب از وزارت ورزش و جوانان از این دو تیم باشند.

انتهای پیام/منبع: تسنیم

کد خبر: 1116043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =