باید به آجرلو نمره ۲۰ داد / سازمان لیگ راهی جز توافق نداشت

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد که باید به عملکرد سردار آجورلو نمره ۲۰ داد چرا که تا به اینجا بسیار عالی عمل کرده است.

محمد نوری در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص مشکلات ایجاد شده بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال که البته صبح امروز با دخالت‌های وزارت ورزش حل و فصل شد گفت: همانطور که گفتید به نظر می رسد این مشکل صبح امروز حل شد و استقلال به حق خود رسید هر چند ایستادگی باشگاه استقلال برای رسیدن به منافع خود نیز ستودنی بود با این حال اگر از من سوال کنید می‌گویم سازمان لیگ راهی جز این نداشت آنها در این مدت در خصوص حق تیمهای شفاف‌سازی نکرده بودند هرچند سابق بر این تیم‌های باشگاهی نیز درخصوص گرفتن حق و حقوق خود کوتاهی کرده و با کوچکترین جو سازی و التیماتوم از سوی نهادهای مرتبط عقب‌نشینی میکردند اما این بار آجرلو تا آخر پای کار ایستاد و توانست حق استقلال را بگیرد.

وی ادامه داد: در هر صورت من احساس می کنم این دوستان در خصوص تبلیغات محیطی همیشه منافع خود را در نظر می گرفتند و این موضوع به قدری از لحاظ درآمدی برای دوستان منافع بالایی داشت که حاضر نبودند بدون مداخله نهادهای بالاتر حق را به باشگاه‌ها بدهند این در حالی است که این این حق برای باشگاه‌ها است و آنها هستند که به میدان می‌آیند و اگر تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس نباشند اصلاً فوتبالی هم در این مملکت وجود ندارد و از طریق این تیمها می‌توان به یک درآمدزایی خوب رسید.

پیشکسوت سابق استقلال تاکید کرد: آنها می خواستند به نفع خودشان کار را رقم بزند و من احساس می کنم این دوستان سال ها در حال سوء استفاده بودند و باز هم خدا را شکر که با تلاش های مدیریت جدید این موضوع به بار نشسته و حالا باید تیم ها با یکدیگر بر سر گرفتن حق پخش متحد شوند.

نوری یادآور شد: اینجا حقانیت باشگاه استقلال ثابت شد و من معتقدم سایر باشگاه ها هم باید پای این کار می آمدند و کنار استقلال قرار می گرفتند هر چند برخی باشگاه‌ها مثل سپاهان حمایت کردند اما حالا هم دیر نشده و اگر تیم ها بر سر گرفتن حق پخش متحد شوند مطمئناً در این خصوص هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

هافبک اسبق استقلال یادآور شد: وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهادهای مرتبط باید بدانند که چنین مواردی حق تیم هاست و این درآمدها باید برای باشگاه واریز شود، مطمئنا از لحاظ درآمد زایی اگر بر حسب سابقه و تعداد هوادار عمل شود تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بالاتر از سایر تیم ها باید از بیشترین حق برخوردار شوند. باید به هر حال این حق باشگاه‌ها را بدهند اما متاسفانه سالیان سال بود که این ها روی یک درآمد هنگفت افتاده و حق باشگاه ها را حسابی می خوردند حالا هم اگر یک حمایت همه جانبه وجود داشته باشد می توان سایر حقوق باشگاه ها که از بدیهیات محسوب می شود را گرفت، حتی به قیمت اینکه لیگ تعطیل شود.

محمد نوری درباره اینکه صحبت های مطرح شده به صادق درودگر چه ارتباطی داشت گفت: درودگر خودش یک روز بازیکن بوده و از خانواده فوتبال محسوب می‌شود و نباید این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد او باید همیشه منافع خانواده فوتبال، بازیکنان و باشگاه ها را در نظر بگیرد نه منافع شخصی خود و منافع شخصی فدراسیون و هر کسی جز باشگاه‌ها را. او با این صحبت ها برای خودش دشمن تراشی کرده تا جایی که هواداران نیز علیه او متحد شدند. درودگر خودش را در بد بازی قرار داد و نباید طرف فدراسیون و منافع خودشان را می گرفت و به نظر من بزرگترین اشتباه را کرد و نباید این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد. پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: سالیان سال بود که در این خصوص هیچ کس اعتراض نمی‌کرد اما حالا باید به آجرلو نمره بیست داد، از بابت این قضیه که بالاخره جلو آمده و برای گرفتن حق استقلال پا پیش گذاشت و تا آخر هم ایستاد. چند باشگاه در این بین حمایت کردند اما توقع داشتم همه باشگاه‌ها حمایت کنند چون اگر تبلیغات محیطی امروز برای استقلال زنده شد می تواند سایر باشگاه ها را هم منتفع کند. امیدوارم در خصوص حق پخش هم چنین اتحاد و انسجامی به وجود آمده و این موضوع هم حمایت همه جانبه را می طلبد تا این کار انجام شود.

کد خبر: 1116052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      0 0
      البته این نمره بیست متعلق به عقبه ای است که از حضرات در هر پستی حمایت میکند بقول حافظ فیض روح القدس ار باز مدد فرماید دیگران هم بکنند انچه مسیحا میکرد