مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد در ۲ آبان ماه

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در یکشنبه(دوم آبان ماه) را در ادامه می‌خوانید:

وبینار تخصصی مکتب پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) در تمدن سازی برگزار شد

در آستانه ولادت با سعادت پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) وبینار تخصصی مکتب پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) در تمدن سازی، وحدت و بیداری امت اسلامی دردانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

 محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دراین وبینار ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبراکرم (ص) و امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت: حضرت رسول اکرم (ص) به عنوان بهترین و کامل‌ترین اسوه‌ی راستین بشریّت، نسبت به تمام مردم دلسوز، صمیمی و مهربان بود. داشتن اخلاق نیکو، صحه صدر و رحم و شفقت حضرت رسول اکرم (ص) نسبت به پیروان خود باعث شد که در قرآن از ایشان به عنوان اسوه‌ای نیکو یاد شود و همه به آن حضرت اقتدا کنند.

مرادی تاسیس دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه را از تدابیر ریاست دانشگاه برای نزدیک کردن اشتراکات عنوان کرد و افزود : تقریت در افکار و آرا و تقویت موارد مشترک از اهداف این دفتر است . امروز با پیروی و الگو گرفتن از پیامبر اسلام، فرهنگ نبوی را بیش از گذشته به جامعه بشری ترویج و تعمیق دهیم.

دراین وبینار اردشیر اسدبیگی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جامی الاحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تربت جام و مسئول کانون تقریب مذاهب شهرستان تربت جام در رابطه با شاخص های تمدنی و وحدت و بیداری امت اسلامی به بیان مطالبی پرداختند. وبینار فوق به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد در ۲ آبان ماه


آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برای فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی

جلسه مشترک معاونت عمرانی استانداری مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور مهندس مهدی زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، برخی از معاونان و مدیران دانشگاه و مهندس مهدی مصطفوی معاون انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در محل استانداری مرکزی با موضوع اجرای پروژه پیشنهادی دانشگاه در زمینه مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه برگزار شد. 

در این جلسه کلانتری ضمن تشریح  اقدامات انجام شده در دانشگاه در حوزه های مختلف فناوری و دانش بنیان شامل راه اندازی و فعالیت سراهای فناوری و نوآوری در مجتمع بازار فناوری شهید سلیمانی دانشگاه آزاداسلامی اراک، از جمله سرای نوآوری سلامت کار، نساجی و پسماند، این تلاش ها را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها دانست و اظهار کرد: که دانشگاه با توجه به توانمندی های اعضای هیئت علمی و دانشجویان همچنین امکانات سخت افزاری موجود آماده همکاری و مشارکت در رفع موانع فناوری صنایع و معادن استان و فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

در ادامه زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با توجه به بازدید از محل سراهای نوآوری و شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در آنها، اقدامات دانشگاه را در در این زمینه ارزشمند و قابل تقدیر دانست. زند وکیلی در مورد پروژه ارائه شده در مورد مدیریت پسماند صنعتی استان بیان کرد: این موضوع برای استان از نظر سلامت جامعه، حفظ محیط زیست و ارزش های اقتصادی حائز اهمیت است و اجرای این پروژه توسط دانشگاه آزاد اسلامی اراک می تواند زمینه مناسبی را فراهم می‌کند تا علاوه بر پسماندهای صنعتی، ساماندهی مناسبی در مورد پسماندهای خانگی به‌صورت علمی و با استفاده از فناوری‌های جدید صورت گیرد. 

در این جلسه علی حسنی معاون پژوهش و فناوری، مرتضی قاسمی معاون علوم پزشکی، رامین زارع سرپرست سرای نوآوری سلامت کار، مهندس قناتی از مدیران حوزه پسماند استانداری و خانم مهندس حسین پناهی از اداره کل محیط زیست استان حضور داشتند و مطالبی را ارائه کردند.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد در ۲ آبان ماه

انتهای پیام/

کد خبر: 1116079

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =