حمایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد از دانشجویان برتر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: این دانشگاه بهترین دانشجوها را می‌خواهد و از بهترین ها، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا خوشدل در مراسم استقبال از نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که پیش از ظهر امروز دوشنبه ۳ آبان ماه برگزار شد، گفت: امروز نشاط باز هم به دانشگاه بازگشته است چرا که بعد از حدود ۲۰ ماه دانشجویان به صورت حضوری در دانشگاه حاضر شده‌اند؛ دانشگاه بدون حضور دانشجو نشاط علمی و فرهنگی ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی در قبال جامعه مسئول هستند، گفت: دانشجویان باید برای کسب مهارت، دانش و زبردستی تلاش بسیاری کنند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی باید بدانند که در آینده محافظ امنیت اجتماعی و سلامت روان و جسم مردم هستند.

به گفته خوشدل؛ دانشجویان رشته‌های پزشکی این دانشگاه باید در تحقیق و کسب علم، ارائه خدمت به مردم و بیماران تلاش مضاعف داشته باشند چراکه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بهترین دانشگاه در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: شما دانشجویان سال‌ها تلاش کردید، تا با موفقیت در کنکور وارد این دانشگاه شوید؛ اما این تلاش در حین تحصیل نیز باید ادامه‌دار و مستمر باشد.

وی گفت: این دانشگاه بهترین دانشجوها را می‌خواهد و از بهترین ها، حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران عنوان کرد: از دانشگاه انتظار می‌رود تمدن ساز و  فرهنگ پرور باشد؛ در این مسیر دانشجویان نیز باید کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم تمامی دانشجویان پزشکی به عنوان مروج سلامت در کشور، واکسن زده باشند.

خوشدل گفت: از تمامی دانشجویان انتظار می‌رود هر کسی با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارد، سهم خود را به خوبی ایفا کند.

وی افزود: همه شما دانشجویان جدیدالورود، سالها تلاش کردید تا شرایط قبولی در علوم پزشکی برایتان فراهم شده اسا، از این لحظه به بعد نیز می بایست با تلاش و کوشش مضاعف صدای سرآمدی این دانشگاه را به گوش همگان برسانید. در این مسیر ما همواره در کنار شما خواهیم بود تا نقش خود را به عنوان یک دانشگاه تمدن ساز، راهبر اجتماع و فرهنگ پرور ایفا کنیم.

اعتبار دانشگاه به نوع پوشش دانشجوست 

سید سعید رسولی مقدم  محلاتی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: امور فرهنگی دانشگاه با تعامل پیش می‌رود. چالش های فرهنگی دانشگاه باید با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویان شناسایی، آسیب شناسی و در نهایت به پیدا کردن راهکار ختم شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات و نواقص فرهنگی بسیاری وجود دارد، گفت: برای حل این مشکلات باید همکاری و همیاری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه آراستگی ظاهری دانشجویان بسیار اهمیت دارد، گفت: نوع پوشش و حضور دانشجویان به دانشگاه هویت و اعتبار می‌دهد.

رسولی در پایان تاکید کرد:  نگاه فرهنگی در دانشگاه باید ساماندهی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =