سازمان نظام پزشکی خواهان مشارکت در تعیین ظرفیت رشته‌های پزشکی شد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کرد تا این سازمان در زمینه تعیین ظرفیت رشته‌های پزشکی مشارکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در نامه‌ای به سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کرد که سازمان نظام پزشکی در تعیین ظرفیت رشته های پزشکی مشارکت داشته باشد.

در متن این نامه خطاب به سعید رضا عاملی آمده است: با توجه به بند ق، س و ع ماده ۳ قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران مصوب مجلس شورای اسلامی دال بر مشارکت در تعیین ظرفیت‌های دانشگاه های دولتی و غیردولتی، تدوین برنامه های آموزشی گروه پزشکی و همچنین توجه ویژه به آتیه و اشتغال فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف عضو این سازمان مزید امتنان است دستور فرمایید در جلسات مرتبط  شورا و کمیسیون‌های مربوط درباره موضوعاتی که در فوق به آن اشاره شد، نماینده سازمان نظام پزشکی کشور نیز حضور داشته باشد. 

در ادامه این نامه آمده است:  آمادگی این سازمان با تمامی ظرفیت‌های علمی و کارشناسی برای هرگونه همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =