۷۷ درصد مردم استان تهران واکسینه شدند

استاندار تهران از واکسیناسیون ۷۷ درصدی در استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در هفتاد و دومین جلسه پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا استان تهران با اشاره به لزوم جدیت در موضوع کرونا، عزم راسخ و عمل بهنگام اظهار داشت: جلسات ستاد در سطح شهرستان ها باید به صورت مستمر، توام با آسیب شناسی و آینده نگری برگزار شود.

وی ادامه داد: جلسات باید علمی و کارشناسانه باشد و فرمانداران پیش از فراگیری اقدام کنند تا در شیب نزولی باقی بمانیم.

استاندار تهران تصریح کرد: وضعیت عمومی استان در مدیریت کرونا خوب و قدری رو به نزول است؛ البته باید هوشیار بود و غفلت نکنیم تا دچار پیک شسم نشویم.

منصوری در مورد وضعیت واکسیناسیون در استان تهران گفت: ۷۷ درصد از جمعیت استان دز اول واکسن را دریافت کرده اند و میزان ترزیق دز دوم ۴۴ درصد است.که آمار قابل قبولی است و باید ارتقا داده شود چراکه خدف گذاری اولیه واکسیناسیون ۸۵ درصدی می باشد؛ در این راستا باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود تا به سمت ایمنی کامل برویم.

وی تاکید کرد: نکته مهم دیگر اجرای فاز بعدی طرح شهید سلیمانی به عنوان طرح مبتکرانه و کارشناسانه است تا در محل افراد درمان شده و تحت حمایت قرار گیرند.

استاندار تهران همچنین با اشاره به لزوم حمایت بالادستی از اقدامات استان تهران بیان کرد: یکی از ضعف ها در مقابله با کرونا عادی انگاری در دستگاه ها است که باید جدی گرفته شود و عادی انگاری صورت نگیرد.

کد خبر: 1116224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =