دومین پیروزی استقلال با درخشش الماس سیاه

تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در نیمه اول این دیدار، استقلال موفق شد با گل کوین یامگا، بازیکن فرانسوی تازه به خدمت‌گرفته خود، از ذوب آهن پیش افتاده و با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم، دو تیم تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل بیشتر کردند و موقعیت‌های متعددی نیز به دست آوردند. در حالی که تصور می‌شد استقلال با همان نتیجه نیمه اول پیروز بازی باشد، یامگا در دقیقه 95 خود و تیمش را دو گله کرد تا شیرینی این برد برای آّی‌ها بیشتر شود.

استقلال با این برد، 6 امتیازی شد تا لیگ بیست و یکم را به خوبی شروع کرده باشد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین‌زاده

 ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، عارف رستمی، امیر شبانی، محمد خدابنده‌لو

گل ها:

استقلال: یامگا(27)،(96)

ذوب آهن:

صحنه های حساس بازی:

دقیقه 1: ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست به روی دروازه نصیب رضا خالقی فر شد که این بازیکن با ضربه سری دیدنی دروازه استقلال را تهدید کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی و با یک دست، دروازه تیمش را نجات داد تا استقلال یکی از سریعترین گل های تاریخ لیگ برتر را دریافت نکند.

دقیقه 21: پس از یک و دوی بازیکنان ذوب آهن پشت محوطه جریمه، شوت راه دور خالقی فر را مظاهری با موفقیت مهار کرد.

دقیقه 24: بازیکنان استقلال در چند صحنه درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که مدافعین پرتعداد ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه تیمشان شدند و ضربات استقلالی ها به مدافعین میزبان برخورد کرد و راهی کرنر شد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سیاوش یزدانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: پاس ارسلان مطهری به درون محوطه جریمه با تأثیرگذاری مدافع ذوب آهن همراه بود که توپ در ادامه و روی قوس محوطه جریمه به کوین یامگا رسید. خرید جدید استقلالی ها با کنترل توپ و چرخش مدافعان ذوب آهن، در حالیکه در ابتدا پشت به دروازه بود، با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد و گل نخست خودش را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه 40: پاس دانشگر در خط دفاعی به مهدی پور، با تکل خوب پویا پورعلی رودباری همراه شد و توپ پشت محوطه جریمه استقلال به عارف رستمی رسید و شوت محکم این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: استقلالی ها روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شدند و امیرحسین حسین زاده با اینکه کوین یامگا را در کنارش داشت، تصمیم گرفت تا به سمت دروازه شوت بزند که ضربه کم جان او به بیرون رفت.

دقیقه 50: حرکت خوب کوین یامگا و عبور این بازیکن از سد حامد نورمحمدی، با ارسال این بازیکن همراه شد که توپ پس از واکنش حبیب فرعباسی گلر ذوب آهن، به امیرحسین صدقی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 55: پاس محمد خدا بنده لو در شرایط مشکوک به آفساید به مسعود ابراهیم زاده رسید و ارسال این بازیکن درون محوطه جریمه به خالقی فر رسید و این بازیکن شوتش را به سمت دروازه زد که با تکل به موقع یزدانی، دروازه استقلال از یک خطر بزرگ نجات پیدا کرد.

دقیقه 63: خدا بنده لو پس از اینکه چند متری را به سمت دروازه استقلال پیش رفت، ضربه اش را به سمت دروازه مظاهری زد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: شوت محکم ابراهیمی بازیکن ذوب آهن، پس از برخورد به زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 72: پس از دو آوانتاژی که داور مسابقه داد، توپ در گوشه محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: کوین یامگا روی یک فرار تند و تیز و دیدنی از مدافعین ذوب آهن عبور کرد و شوت بازیکن جدید استقلال را حبیب فرعباسی مهار کرد.

دقیقه 84: پورعلی از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که رشید مظاهری به زحمت و در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه 90+4: جعفر سلمانی در آخرین ثانیه های بازی در مصافی تک به تک با فرعباسی قرار گرفت اما شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

کد خبر: 1116227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =