افرادی که کارت پایان خدمت خود را گم کرده‌اند بخوانند

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت خود را گم کرده اند و یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ درخواست ارسال مجدد کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سردار "رحمان علیدوست" اظهار کرد: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آنان گم شده و یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، کارت خود را دریافت نکرده اند، می توانند درخواست ارسال مجدد کارت خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این فرآیند صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان را به همراه داشته است، گفت: در صورتی که اطلاعات کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت متقاضی در بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی موجود باشد، کاربر دفاتر پلیس+۱۰ درخواست ارسال مجدد کارت را با نشانی محل سکونت جدید  برای متقاضی ثبت می کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1116230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =