زاکانی: تهران نیازمند باز آفرینی هویتی است / توکلی زاده: جوانان امروز نیازمند تختی‌ها هستند

علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: تهران نیازمند یک باز آفرینی هویتی است که بخش مهمی از آن باید به حوزه ورزش اختصاص یابد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ ظهر امروز ( دوشنبه) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهدی اقراریان و محمد آخوندی از اعضای شورای شهر تهران، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از مدال آوران و پیشکسوتان عرصه کشتی در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) شهرری برگزار شد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران ضمن تبریک به حضار به سخنرانی پرداخت و گفت: افتخار میکنیم که در ایران اسلامی و در مسیر اهداف بعثت و در قالب انقلاب اسلامی قیام کردیم و پای در مسیر سید و سالار شهیدان حرکت میکنیم.

وی افزود: امروز درخشندگان و مدال آوران در کشتی، افتخار تمام ملت هستند. این بزرگواران در کنار مدال ظاهری، مدال اخلاق را نیز دریافت کرده‌اند. من خودم خاک کشتی را خورده‌ام. شهرری که امروز در آن هستیم، مهد کشتی شهر ماست و انشاالله بتوانیم تلاش کنیم تا دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: تهران نیازمند یک باز آفرینی هویتی است که بخش مهمی از آن باید به حوزه ورزش اختصاص یابد. اینکه امروز جویبار مهد کشتی کشور شده نشان از ریشه این ورزش در آن منطقه دارد.

زاکانی خاطر نشان کرد: ما در شهرداری مسئولیت اجتماعی خود را میپذیریم و در جهت ترویج ورزش همگانی، پهلوانی و قهرمانی تلاش خواهیم کرد و انشاالله امکاناتی را فراهم خواهیم کرد تا ثمرات آن را همه مردم مشاهده کنند.

در ادامه برنامه توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن سلام و تهیت به محضر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و خیر مقدم به حضار و مهمانان گفت: ورزشکاران تا به امروز کارهای بسیاری انجام دادند و اکنون به سرمایه مردم و نظام اسلامی ایران تبدیل شده‌اند و امروز زمان آن رسیده که از سرمایه اجتماعی خود بهره برده و دست جامعه خود را بگیرید. جامعه ما به این پهلوانان و قهرمانان نیاز دارد. مشکلات بسیاری وجود دارد که با حضور شما پهلوانان در جامعه حل می‌شود.

وی خطاب به مدال آوران کشتی افزود: از امروز نگاه بسیاری از جوانان به شما عزیزان است. در این برهه زمانی نیاز داریم که شما وسط میدان و در کنار مردم باشید. مردم نیازمند غلامرضا تختی‌ها هستند. دست جوانان را بگیرید و عامل طی مسیر درست آنها باشید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن اشاره به تلاش‌های شهرداری در حوزه ورزش تاکید کرد: انشاالله که بتوانیم در کنار شهردار تهران و تلاش‌های مجموعه شهرداری، شهر قهرمان پروری را داشته باشیم.

در انتهای برنامه اهدای هدیه به مدال آوران و پیشکسوتان کشتی از جمله حسن یزدانی، محمد علی گرایی، محمدرضا طالقانی و... با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا زاکانی شهردار تهران، توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، هادی عامل گزارشگر پیشکسوت کشتی و جمعی از پیشکسوتان انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =